Ja het is erg ik weet het.. Baal er zelf ook van..
Heb al een hoop pijnstilling op, maar de pijn gaat nu echt door alles heen... Het leek eerst beter te gaan, maar het is nu echt een hel.. Ik mag eigenlijk nog niet weer paracetemol nemen, maar ik denk dat ik dat toch ga doen.. Dit is niet te harden..
Paracetamol combineren ibuprofen! Die versterken elkaar. Die pijn die jij beschrijft ken ik, daar heb ik de afgelopen weken ook last van gehad. Nu ben ik tandartsassistente dus ik wist wel dat het niet aan mijn tanden lag, maar jeetje wat een vervelende pijn, heel veel pijnstillers geslikt en dat is niets voor mij.
fleurtjeuh
Ik had last van mijn kaakkopje maar ook beneden en aan de voorkant van mijn onderkaak, werd er echt helemaal gek van. Dacht ook al jeetje kan toch niet onder mijn hele onderfront onstekingen hebben.... Tis nu al weer een tijdje weg gelukkig. Omdat ik weet hoe je kan testen of je een ontsteking hebt (tikken, koud of warmtetest enz) kon ik dat eigenlijk wel uitsluiten, maar t was wel vreemd en ontzettend pijnlijk.
fleurtjeuh
Tja, dit had ik niet helemaal zien aankomen.. Ben zojuist gevraagd om mn spullen bij elkaar te zoeken, een vliegtuig te regelen en naar huis te gaan.. Ja, ik ben ontslagen...
Hoezo dit opeens? Is dat vanwege dat je nu niet zo lekker gaat qua gezondheid? Want daar mogen ze je (in Nederland in ieder geval) niet voor ontslaan hoor!