_Linn_ schreef:Pfff zucht, wat een gedoe zeg! Hoe doen al die andere mensen dat dan die een werkstage in Amerika gaan doen? Die kunnen dan toch ook niet allemaal een werkvisum krijgen...
Ik heb hetzelfde gedaan als jij afgelopen oktober tot december.
Op een stal gewoond, geen geld verdienen maar ik kreeg kost en inwoning.
Ging ook op een ESTA...Werd ook eruit gepikt bij douane en verhoord op het bureau daar.
Wel een gedoe, want werkstudent?? nog nooit van gehoord. Heb dus uitgelegd dat ik GEEN GELD verdien,
maar werk in ruil voor les, en kost en inwoning...Staleigenaresse blij want die heeft hulp, en ik kan Amerika zien zonder dat het me veel geld kost aan verblijfplaats etc...Ze hebben haar ook opgebeld om het verhaal te controleren en toen mocht ik gewoon het land in..Je mag dus absoluut geen ene dollar verdienen, maar je mag volgens mij wel zeker als stage of werkstudent komen op een ESTA.....Werkstudent na mij uit Frankrijk kwam ook op ESTA, precies het zelfde als ik...ook eruit gepikt, verhaal gecontroleerd en die mocht er ook in...

Heel veel plezier iig allemaal die naar de VS gaan...Ik vond het superrrrrrrr en ga zeker weten terug.
Wat een waanzinnig land!! Als het ooit kan zou ik er gaan wonen...Ik zat in South Carolina..