Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Leef je uit PG, maar dat wordt wel zonder mij. Ik trek de zuidgrens bij de Ardennen en de Alpen, dus de Middellandse Zee ga ik al helemaal niet over. Ik versta ze niet, ze eten er raar voedsel en als er al kraanwater is, moet je nog maar afwachten hoeveel beestjes daar dan in zitten. Not my cup of tea. Iedereen die dat leuk vind: vooral gaan, leef je uit, maar zonder mij svp.Ik blijf er bij,dat je het meegemaakt moet hebben voor je een reeel plaatje hebt....wanneer vertrekken we Eric en HP?
Sa_ndraaT schreef:De bokker waarover ik het had in mijn laatste bericht heeft nog niet gereageerd in het topic. Ze heeft me zonet een PB heeft gestuurd. Ze wil wel graag reageren maar heeft nog niet 25 nuttige berichten verstuurd.
HolyPope schreef:Sa_ndraaT schreef:De bokker waarover ik het had in mijn laatste bericht heeft nog niet gereageerd in het topic. Ze heeft me zonet een PB heeft gestuurd. Ze wil wel graag reageren maar heeft nog niet 25 nuttige berichten verstuurd.
Maar San, dan is het geen bokker ofwel geen echte, als ze nu nog aan 25 berichtjes moet voldoen.
Sorry off-topic.
HolyPope schreef:papagroom schreef:Ik blijf er bij,dat je het meegemaakt moet hebben voor je een reeel plaatje hebt....wanneer vertrekken we Eric en HP?
Als het in dat land nou 's andersom zou zijn.... dat de vrouwen met ons mannen zo zouden omgaan zou ik morgen nog boeken...!!
Francis schreef:Zó Jazzit, dat is een post waar Bedouin wat aan heeft.
Een mooi plan van aanpak waar je wat mee kunt Bedouin, doe er je voordeel mee. Je echtgenoot kan vast deels thuis blijven en de achterblijvende dieren verzorgen, nieuwe paarden trainen enz. en eventueel nog wat bijwerken in de bouw en laat de tochten een ding zijn van jou met betrouwbaar personeel. Op die manier hoeft er niemand te vertrekken, niemand z'n relatie te verbreken of wat voor rigoureuze stappen ook te nemen. Het moet toch haalbaar zijn op de manier die Jazzit beschrijft.
Alleen die vrijwilligers in huis zou ik persoonlijk niet meer aan beginnen. Je kunt A. ook niet uit z'n eigen huis jagen als er gasten zijn, ik zou het dus denk ik eerder puur bij de trektochten houden en het werk op de Ranch aan A. laten, zonder gasten. Op die manier hoeft hij thuis ook niet op z'n tenen te lopen of zich meer aan te passen dan voor hem haalbaar is (vermoed ik). In ieder geval voorlopig. Blijkt A. in de loop der tijd zijn omgang met westerse vrouwen aangepast te hebben (dat zou dus ook zeker iets zijn waar hij aan moet blijven werken, onder begeleiding van jou, dan kun je in de toekomst altijd nog zien of vrijwilligers in huis nemen weer haalbaar is. Maar dan idd wel zoals Jazzit het beschrijft... Altijd onder jóuw begeleiding totdat 200% vast staat dat A. zijn gedrag heeft weten aan te passen.
Citaat:Dat jazzit nu pas met een nieuw detail aankomt van onder de gordel naar borsten bevreemd mij wel enorm. Zij heeft mij over haar voorval pas geinformeerd nadat we uitvoerig hadden geschreven over de jongen die zij hier in Douz opnieuw wilde bezoeken en pas daarna kwam zij met het verhaal zoals hier gepost.
Ik zit dan wanneer ik zulke dingen pas achteraf lees met open mond te lezen en snap gewoon niet dat zoiets niet eerder is gemeld. Wat kan ik er op dat moment nog aan doen of hoe kan ik Abderrahim met de feiten confronteren? Dat moment is dan volledig verloren. Mijn eerste reactie is dan -ok noem het dan maar- te bagatelliseren.
Splendesco schreef:stef schreef:Klopt dat heb ik zelf een keer meegemaakt, maar die stal zat er ook constant bovenop door bijna alles te melden bij een mod..Ik sta er nog steeds van versteld dat dit topic open is. Een willekeurig ander topic over een handelaar ofzo, had gesloten geweest.
jojootje84 schreef:Er wordt gesproken over dat bedouin in een ander land opnieuw zou willen beginnen maar volgens mij bedoelde ze dat ze een soort van stage wil lopen, zoals ze eerder gedaan heeft. Om eens op een ander bedrijf te kijken en haar kennis over paarden up to date te houden...
pniekepnak schreef:Kijk, en dat snap ik. Daar doelde ik ook niet op, ik doelde op tenminste één bericht van iemand die nu meteen een slecht gevoel had bij al zulk soort reizen. Dat zou doodzonde zijn van alle bedrijven waar het wél allemaal prima geregeld is, als iedereen zo zou denken.