Leuke foto's Amber! Jullie zaten wel centraal met jullie kamer zo te zien? Haha en die foto met al die mensen in de rij voor het eten, briljant.. Voornamelijk Russen zeker... En ben je ook nog in Pacha geweest?
Voornamelijk russen ja, verschrikkelijk Wij zaten zeker heel centraal! achter de lobby en het restaurant, uitzicht op dat cafeetje en vlakbij het zwembad Pacha ben ik niet geweest, kon de laatste avond mee methet animatieteam (david ) maar niet gedaan
Als je naar Hurghada gaat heb je een tussenlanding in Luxor! Vanaf Luxor is het nog ongeveer 25 minuutjes vliegen.
Chrissie
Geplaatst: 17-08-12 21:48
Ik heb eindelijk al mijn Egypte foto's op mijn pc!
Het schip
Uitzicht
Tempels
Abu Simbel
Mandyy
Geplaatst: 17-08-12 21:52
Chrissie schreef:
Als je naar Hurghada gaat heb je een tussenlanding in Luxor! Vanaf Luxor is het nog ongeveer 25 minuutjes vliegen.
Ze gaan naar Sharm. Niet elke vlucht naar een bepaalde plaats heeft dezelfde tussenlanding. Ben dit jaar twee keer naar Sharm geweest en twee verschillende tussenlandingen gehad: Luxor en Marsa Alam.
Hallo! Mag ik mij melden? Ik heb onverwacht wat spaarcenten over (wat een luxe en wil graag nog een goedkope all in vakantie. Dus Egypte leek me wel wat! Zit alleen nog te twijfelen tussen Sharm en Hurghada. Wil graag mooi snorkelen, maar dan niet in die kunstmatige riffen, welke plaats is beter? Wil trouwens in september of oktober. Ligt eraan wie er mee gaat, ben nu nog op zoek naar iemand die mee wilt, maar iedereen is al geweest, weer op school/werk tegen die tijd of heeft geen geld.
Wat een gave foto's zeg! Zo'n Nijlcruise leek me nooit zo interessant maar zo te zien is het wel heel gaaf om een keertje mee te maken! Waar was dat met al die beelden? Luxor?
Ik heb wss iemand gevonden die mee wilt We hadden een mooi resort voor een goede prijs gevonden in El Gouna. Geen Hurgharda helaas maar daar kunnen we altijd nog een dagtrip naar maken.