Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Steentje schreef:Mag ik me hier ook melden?
Natuurlijk!
Plannen voor een USA tripje?
Leuk Duuk, weetje al wat je aan de westkust gaat doen?
EvaC schreef:Ik heb de mazzel dat ik reislustige ouders heb, dus op mijn 15e hebben we 6 weken rondgetrokken met een camper door de VS. Die ervaring vergeet je nooit, vandaar de "jaloezie"
lesilla schreef:Pfff gelukzakjes, voor mijn 18de konden we niet reizen omdat mijn ouders geen centjes ervoor hadden.
Voor ons was het eerder één dagje efteling per jaar het hoogtepunt![]()
Maar dat wil ik nu ruimschots inhalen
lesilla schreef:Pfff gelukzakjes, voor mijn 18de konden we niet reizen omdat mijn ouders geen centjes ervoor hadden.
EvaC schreef:lesilla schreef:Pfff gelukzakjes, voor mijn 18de konden we niet reizen omdat mijn ouders geen centjes ervoor hadden.
En ook dat soort momenten moet je gewoon koesteren! Want je was met je familie en hoogstwaarschijnlijk was het ook nog hartstikke leuk
EvaC schreef:Ik heb de mazzel dat ik reislustige ouders heb, dus op mijn 15e hebben we 6 weken rondgetrokken met een camper door de VS. Die ervaring vergeet je nooit, vandaar de "jaloezie"
martinev schreef:Vandaag zijn we met een huurauto van New York naar Washington gereden. Het werd me in dit topic afgeraden, maarja, eigenwijs he! Het ging echt prima! 3,5 uur rijden, auto buiten Washington op een grote parkeerplaats bij een metrostation geparkeerd en met de metro de stad in gegaan. Veel mooie dingen gezien, waaronder natuurlijk het Witte Huis, maar ook Arlington Cemetery met oa het graf van John F Kennedy (en 300000 militairen) vond ik heel erg indrukwekkend.
Verder zit ik nog steeds te kicken op het feit dat ik daar toch maar even die huurauto tussen alle taxi's op Manhatten doorstuurde!
Zo, nu maar even slapen!