ikkuh15 schreef:Je hebt ook alcohol vrije
Ja die heb ik dan ook maar genomen... Maar dat is toch anders.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liiszle schreef:@Sammiesam, Club Sammy in Kumkoy vond ik erg leuk! is klein stukje van Side af. In side zelf zit the light house, een semi openlucht discotheek. wel wat duurder in drankjes, maar erg leuk!
in titreyengul ligt club cactus, iets kleinschaliger maar erg gezellig en niet duur!
ik heb vernomen dat club Oxyd ook erg leuk is. zelf nooit geweest..
de markt in manavgat is 'echt een aanrader! groot en ontzettend leuk, veel te koop voor kleine prijsjes.
Qua eten heb ik veel lokaal gegeten, gewoon van die echt turkje tentjes. niet kebab bestellen, maar eens iets anders proberen. Turks eten is ontzettend lekker!
verder vind ik het Oude side erg leuk om door heen te gaan, leuke winkelstraat met hoop zijstraatjes en leuke boetiekjes!
perdjes schreef:Liiszle schreef:@Sammiesam, Club Sammy in Kumkoy vond ik erg leuk! is klein stukje van Side af. In side zelf zit the light house, een semi openlucht discotheek. wel wat duurder in drankjes, maar erg leuk!
in titreyengul ligt club cactus, iets kleinschaliger maar erg gezellig en niet duur!
ik heb vernomen dat club Oxyd ook erg leuk is. zelf nooit geweest..
de markt in manavgat is 'echt een aanrader! groot en ontzettend leuk, veel te koop voor kleine prijsjes.
Qua eten heb ik veel lokaal gegeten, gewoon van die echt turkje tentjes. niet kebab bestellen, maar eens iets anders proberen. Turks eten is ontzettend lekker!
verder vind ik het Oude side erg leuk om door heen te gaan, leuke winkelstraat met hoop zijstraatjes en leuke boetiekjes!
Club Sammy in kumköy hebben ze afgebroken en club Oxyd ook! Ze zijn kumköy helemaal aan het vernieuwen, straten worden opnieuw aangelegd, de oude winkeltjes worden vervangen door panden.
Verder ga ik echt helemaal met Liiszle mee!
Manavgat is zeker aan te raden! Hihi geweldig daar een dagje rond lopen. En het oude Side is ook super! Ook een mooie plek daar aan de kust om foto's te maken.
miepietjuh schreef:Ik weet niet of dit hier goed staat...
Maar in mei dit jaar ben ik met school naar turkije geweest. Ik ben daar nu een fotoboekje van aan het maken.
Ik beschrijf er was dingen bij, maar ik weet niet meer hoe dit gebouwtje heette. Ik weet dat het de favoriet van onze gids was.
Het staat in de wijk SultanAhmet.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SNKL8NT6