Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pytje schreef:Ik vind het heel goed voor je techniek. Het gevoel is natuurlijk wel anders, maar je kunt niet smokkelen door een keer een beetje kracht bij te zetten: dan lig je op je bek. De eerste keer is het even wennen, maar ik merk dat je het geleerde heel goed in de sneeuw kan toepassen.
laat je een foto zien als je compleet bent?
mijne is ook niet zo speciaal, simpel zwart haha. Mijn broek is dan wel weer erg leuk! En dan komt straks mijn snowboardje er natuurlijk nog bij
2e handjes maar voor mij goed, zijn Salomons maar omdat ik nu bij de friettent zal ik straks of morgen foto's maken
maar zit wel als gegoten, gister nog even gepast 

Wat denken jullie?
Broek is in het echt nog wel ìetsje wat meer groen, lekker knalkleurtje 
Bindingen is n ander verhaal. Is alleen wel dat je het niet kan vasthouden en even uitproberen natuurlijk.
Ik weet het niet precies, zoek namelijk een hybrid all mountain snowboard maar weet dan niet precies waar je een 'goede' kan kopen. En dan is het misschien handiger om board mee te nemen naar de winkel en daar bindingen erbij te zoeken? Nee, kan hem niet testen, al krijg je wel 2/3 van je aankoopbedrag terug als je hem na je vakantie toch niet fijn vind.
maar vind al die info die er dan bijstaat (meestal in het engels) net niet te begrijpen haha 
Wordt wel een dure grap als ik de bindingen er nog los bij moet kopen, maar goed, we hebben het er wel voor over
Maakt het trouwens wat uit dat het geen vrouwenboard is?