Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Nou dan hoop ik dat die storing snel over is. Ik mag morgenochtend weer van Nijverdal naar Groningen, via Zwolle. Blijf morgen wel overnachten bij iemand die op kamers zit daar, dus dat scheelt weer, zit ik vrijdag in ieder geval daar.
Heb tot nu toe nog maar weinig vertraging en gedoe gehad, hopelijk blijft dat zo
Jans schreef:Ik heb trouwens een hekel aan de vlindertreinen.. op Spoor 12 Utrecht in de ochtend.. normaal zit ik vooraan in de leeuwarden, maar dan kom je dus echt op de punt van 12 uit.. en in de massa op dat spoor ivm de verbouwing mis je dus je aansluiting omdat je al 10 min bezig bent bij de roltrappen te komen..
Jans schreef:Nee meestal maximaal 5ik dacht ook dat zes niet mocht.. tenzij het allemaal drietjes zijn.. dan past het net. Gok dat er dus een viertje tussen heeft gezeten
Ik heb trouwens een hekel aan de vlindertreinen.. op Spoor 12 Utrecht in de ochtend.. normaal zit ik vooraan in de leeuwarden, maar dan kom je dus echt op de punt van 12 uit.. en in de massa op dat spoor ivm de verbouwing mis je dus je aansluiting omdat je al 10 min bezig bent bij de roltrappen te komen..
Dus vanmorgen in de groningen gestapt, op Gouda.. die was helemaal leeg.. en ik kwam precies bij de roltrappen terecht toen de file uit de leeuwarden nog bezig was
paulus26 schreef:[***] schreef:Ik heb trouwens een hekel aan de vlindertreinen.. op Spoor 12 Utrecht in de ochtend.. normaal zit ik vooraan in de leeuwarden, maar dan kom je dus echt op de punt van 12 uit.. en in de massa op dat spoor ivm de verbouwing mis je dus je aansluiting omdat je al 10 min bezig bent bij de roltrappen te komen..
nog even volhouden over 2 jaar zijn we klaar en heb je weer een mooi stationtje![]()
Volgend jaar gaan we beginnen met station Den Bosch en dat wordt een flinke ombouw
Jans schreef:Fijn!Als hij namelijk op spoor 7 of 8 aankomt dan heb je al veel meer ruimte om te lopen, kom je ook niet zo in de verdrukking!
Gaan wel een hoop stations de verbouwing in he? Arnhem en Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Amsterdam, Gouda
MoonChloe schreef:[***] schreef:Fijn!Als hij namelijk op spoor 7 of 8 aankomt dan heb je al veel meer ruimte om te lopen, kom je ook niet zo in de verdrukking!
Gaan wel een hoop stations de verbouwing in he? Arnhem en Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Amsterdam, Gouda
Ik dacht dat Arnhem, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam al onder handen worden genomen?
Konstantine schreef:De paniek die onder je medereizigers ontstaat als hij uit elkaar gehaald wordt is altijd hilarisch, vooral als het voor jou geen fluit uitmaakt of je in Den Haag of Rotterdam eindigt, omdat je toch met metrolijn E (Den Haag - Rotterdam) naar je eindbestemming moet...