Wij gaan al bijna! Aankomende zondag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoanneArnhem schreef:_Sas_ schreef:Ik ga heel veel fotoos maken
Maak ons maar alvast lekker!! En bereid ze in het hotel maar vast voor op ons....![]()
Marieke, wij moeten nog net zo lang wachten....wel grappig he dat we dezelfde periode gaan!
_Sas_ schreef:Vanaf 8 nov is kerst
Wij gaan al bijna! Aankomende zondagWillen er rond de middag zijn, en na het inchecken meteen het park in.
mbkaatje schreef:Zag ook zoiets staan in mijn reservering, maar ik doe het niet. We kijken daar wel waar we trek in hebben. Ik heb niet zo'n in een soort eetschema waar we ons aan moeten houden. Wel heb ik een beetje gekeken wat ik lekker zou vinden. Mexicaans enzo vind ik erg lekker en daar is er inderdaad genoeg van.
Geen ervaring mee dus. Maar ik heb begrepen dat je dat ter plekke ook kunt doen.
mbkaatje schreef:Oei, ik krijg er honger van.
Lunch weet ik echt nog niet, ik heb niet zo'n in in elke lunch zo'n vette hap. Ik zag al dat er in de Village een sandwich-zaak is, misschien dat we daar wel wat halen en met de lunch opeten.
Verder lijkt Annet's Diner, Planet Hollywood of het Rainforrest Cafe me leuk en lekker.
wendietjuhhh schreef:Wij gaan 11 t/m 13 decnaar cheyenne, gratis lunch en diner... hoe zit dit? krijg je die coupons met een vast bedrag of maakt niet uit voor hoeveel je besteld?
wendietjuhhh schreef:maar doom?? je hebt als je in cheyenne blijft wel een standaart voucher... van 20 euro... dus boven dat bedrag bij betalen :s of snap ik het niet?