Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sas_

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:31

Vanaf 8 nov is kerst :j

Wij gaan al bijna! Aankomende zondag :) Willen er rond de middag zijn, en na het inchecken meteen het park in.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:37

_Sas_ schreef:

Wij gaan al bijna! Aankomende zondag :) Willen er rond de middag zijn, en na het inchecken meteen het park in.

Lekker hoor, ben erg benieuwd, je gaat wel foto's maken toch ?
Wij moeten nog 5 weken en 1 dag wachten ...hahaha

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:47

Ik ga heel veel fotoos maken :D

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:21

_Sas_ schreef:

Maak ons maar alvast lekker!! En bereid ze in het hotel maar vast voor op ons.... ;)

Marieke, wij moeten nog net zo lang wachten....wel grappig he dat we dezelfde periode gaan!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 00:01

JoanneArnhem schreef:
_Sas_ schreef:

Maak ons maar alvast lekker!! En bereid ze in het hotel maar vast voor op ons.... ;)

Marieke, wij moeten nog net zo lang wachten....wel grappig he dat we dezelfde periode gaan!

Echt leuk, wie weet loop je elkaar zo nog een keer tegen het lijf :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:25

_Sas_ schreef:

Grappig he, wij gaan ook a.s. zondag al, alleen wij gaan pas in de loop van de dag en vanaf maandag de parken in. Ik heb er super veel zin in, maar ik hoop alleen op een beetje lekker weer. In ieder geval zou ik het leuk vinden 1 dagje zon te hebben. Maar dat hou je verder toch niet tegen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:14

curly2day schreef:
Lekker hoor, ben erg benieuwd, je gaat wel foto's maken toch ?
Wij moeten nog 5 weken en 1 dag wachten ...hahaha

Wij nog 6 weken en 1 dag :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 16:58

Had ik 2 dagen geleden de bevestigingsbewijzen gekregen..
Met als advies alvast te reserveren voor de restaurant waar je lunch en diner wilt gaan doen.
heb net van alles uitgespit en ben wel blij dat ik dat gedaan heb.
Hoop restaurant hebben ook dingen als chili concarne en taco's of vette hamburgers.. zit daar niet zo op te wachten !!

Maar goed wilde ik dus net gaan reserveren, wordt ik gewoon doodleuk 8 min in de wacht gehangen, en moet je dus verplicht engels spreken .. jullie ervaring daarmee?
Nou is mijn engels niet slecht hoor, maar beetje irritant vind ik het wel !! 8-)

Straks maar weer bellen, werd gek van zo lang in de wacht staan..

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:37

Zag ook zoiets staan in mijn reservering, maar ik doe het niet. We kijken daar wel waar we trek in hebben. Ik heb niet zo'n in een soort eetschema waar we ons aan moeten houden. Wel heb ik een beetje gekeken wat ik lekker zou vinden. Mexicaans enzo vind ik erg lekker en daar is er inderdaad genoeg van.

Geen ervaring mee dus. Maar ik heb begrepen dat je dat ter plekke ook kunt doen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:44

mbkaatje schreef:
Zag ook zoiets staan in mijn reservering, maar ik doe het niet. We kijken daar wel waar we trek in hebben. Ik heb niet zo'n in een soort eetschema waar we ons aan moeten houden. Wel heb ik een beetje gekeken wat ik lekker zou vinden. Mexicaans enzo vind ik erg lekker en daar is er inderdaad genoeg van.

Geen ervaring mee dus. Maar ik heb begrepen dat je dat ter plekke ook kunt doen.

Ik heb dus zojuist de info lijn gebeld, en het voorgelegd.. dat ik dus bij het nummer waar je dus kan reserveren wel 15 min in de wacht wordt gezegt en ik dit zeker niet netjes vond.
Toen heeft zij voor me gebeld, en mij in de wacht gezegd.. uiteindelijk gaf ook zij aan dat zij er ook niet door heen kwam en het gewoon vandaag wat betrefd het bellen vreselijk druk is en ik dus of op een ander tijdstip het nog kan proberen.
of bij aankomst in Santa Fe dit door moet geven allemaal...
Wel gek dat ze je in de brief aanraden om het telefoon nummer te bellen.

Vind het zelf wel prettig om wat zekerheid te hebben. wij gaan: ( tenminste dit willen we reserveren)

don: diner in een steakhouse eten
Vrijdag Lunch: bij de pizzaria Belle Notte
diner: bij een westernbuffet
zaterdag Lunch in het filmpark en dan waar ze allerlei soorten sanwiches hebben :)
vanavond nog maar eens bellen dus !

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:02

Oei, ik krijg er honger van.
Lunch weet ik echt nog niet, ik heb niet zo'n in in elke lunch zo'n vette hap. Ik zag al dat er in de Village een sandwich-zaak is, misschien dat we daar wel wat halen en met de lunch opeten.
Verder lijkt Annet's Diner, Planet Hollywood of het Rainforrest Cafe me leuk en lekker.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:08

mbkaatje schreef:
Oei, ik krijg er honger van.
Lunch weet ik echt nog niet, ik heb niet zo'n in in elke lunch zo'n vette hap. Ik zag al dat er in de Village een sandwich-zaak is, misschien dat we daar wel wat halen en met de lunch opeten.
Verder lijkt Annet's Diner, Planet Hollywood of het Rainforrest Cafe me leuk en lekker.

Nee wij hebben dus ook geen trek in vette hap, vandaar dat ik dus bij voorbaat liever al wat uitpik, als dat ik deur aan deur ga om eerst de menukaart/thema door te nemen :D

Alleen annets diner staat bij ons er bij... de andere mag je eten als je in een duurder hotel zit..
In welk hotel zit jij dan ook alweer ?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:14

Cheyenne, maar wij hebben alleen ontbijt. Ik was de reservering enzo alvast aan het klaarleggen voor ons vertrek en toen zag ik de tip ook staan dat je alvast kunt reserveren.
We moeten het wel zelf betalen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:15

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:19

mbkaatje schreef:
Cheyenne, maar wij hebben alleen ontbijt. Ik was de reservering enzo alvast aan het klaarleggen voor ons vertrek en toen zag ik de tip ook staan dat je alvast kunt reserveren.
We moeten het wel zelf betalen.

Maar jij heb toch ook de aanbieding gratis lunch en diner?

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:24

Wij gaan 11 t/m 13 dec :D naar cheyenne, gratis lunch en diner... hoe zit dit? krijg je die coupons met een vast bedrag of maakt niet uit voor hoeveel je besteld?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:25

@Doom
Nee hoor, wij hebben 1 nacht en 1 dag gratis. Later kwam die aanbieding, maar maakt per saldo toch niet zoveel uit denk ik.
En wij, met name mijn vriend dan, zijn een beetje rare eters, dus ik kan niet van tevoren inschatten wat we gaan eten.
Dus ik vind het wel prima zo.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:30

wendietjuhhh schreef:
Wij gaan 11 t/m 13 dec :D naar cheyenne, gratis lunch en diner... hoe zit dit? krijg je die coupons met een vast bedrag of maakt niet uit voor hoeveel je besteld?

Wat ik er van begrepen heb ( heb het namelijk net allemaal doorgelezen, maar zal alsnog je ff de link geven waar alles duidelijk beschreven staat!)

http://aanbiedingen.disneylandparis.nl/ ... cher.xhtml

Op de dag dat je aankomt heb je alleen een diner bon.
En op de dag dat je weg gaat heb je dus nog ontbijt ( wat in je hotel zit inbegrepen) en de lunch.
Bij de lunch is het idd een X bedrag wat je p.p mag uitgeven ( wat ik er uit begrijp) maar dat staat ook allemaal in de link :j

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:32

oke doom: thanks!!
wij hebben de papieren nog niet binnen. net gister geboekt. ik zal het eens doorlezen.

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:35

maar doom?? je hebt als je in cheyenne blijft wel een standaart voucher... van 20 euro... dus boven dat bedrag bij betalen :s of snap ik het niet?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:44

wendietjuhhh schreef:
maar doom?? je hebt als je in cheyenne blijft wel een standaart voucher... van 20 euro... dus boven dat bedrag bij betalen :s of snap ik het niet?

Waar zie jij dat ergens staan dan?
Voor de diner heb je een voucher voor een voor, hoofd en nagerecht
en voor de lunch heb je een voucher voor een maaltijd van 10,95 dit is dus een hoofdgerecht en dessert.
Daarnaast omdat jij en ik dus in de goedkoopste hotels zitten heb je dus een beperkt aantal restaurants waar je de vouchers kan gebruiken.
Hoe duurder het hotel, hoe duurder de voucher is en dus mooiere gerechten zoals vis etc .

Edit:

jij heb waarschijnlijk dit gezien?
Heb het dik onderdrukt!!

Uw vouchers kunnen ook worden gebruikt als gedeeltelijk betaalmiddel voor Buffalo Bill's Wild West Show, op basis van beschikbaarheid. De Wild West Show is op bepaalde dagen gesloten.
Indien u uw Maaltijdvouchers voor diner wenst te gebruiken als betaalmiddel, dan is de waarde als volgt, afhankelijk van het hotel waar u verblijft:

Maaltijdvoucher Standaard
(Voor verblijven in Disney's Hotel Santa Fe, Disney's Davy Crockett Ranch of Disney's Hotel Cheyenne)

Tot 8 november 2009 Van 9 november 2009tot en met 23 december 2009

Volwassene : 19.00€ Volwassene : 20.00€

Kind (3-11) : 9.50€ Kind (3-11) : 9.50€

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:55

jep doom, dat dik gedrukte... maar dat betekend dus alleen als je de voucher gebruikt voor de show?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:58

wendietjuhhh schreef:
jep doom, dat dik gedrukte... maar dat betekend dus alleen als je de voucher gebruikt voor de show?

Ja, of hem in andere geldwaardes gebruikt.. (dat staat daarweer boven of onder heb dat niet gekopieerd!)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 19:00

ah jah.. ik snap hem nu ;)
thanks

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:55

@doom
hou er rekening mee dat je bij de meeste restaurants moet bijbetalen en zeker bij het steakhouse!