Heb ook Cairo bezocht, erg leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Mooi? Is dat geen blokkendoos in de woestijn dan?
sassefras schreef:sja mooi kan ik het zeker niet noemen, vanuit de lucht gezien was ik blij, er kan weinig misgaan bij het landen
![]()
verder voor ons nooit meer, ok het weer was top, hotel aardig, maar egypte is niet mijn ding
let op bij het booeken van all inclusive. tussen de middag alleen een hamburger of hotdog wil je wat anders dan wordt de kaart omgedraaid en kan je alsnog betalen. een biertje binnen was gratis, maar lekker op een terras 4 euro
dat is in bv turkije echt beter geregeld, voor volgende kerst heb ik alvast tickets naar azie geboekt, das meer vakantie
Chubby schreef:Wij willen naar een echt lekker luxe all inclusive resort in El Gouna of Sharm, aan het strand, met zwembaden, verschillende restaurants en niet te ver van het centrum.
Heeft iemand echt specifieke do's en dont's?
Citaat:Het regent en onweert in de woestijn, dus eten we rode kool met appeltjes (en kaneel))
Zo om 21:37
l0esjj schreef:3 juli
Hebben er ook heeeeel erg veel zin in.
Heb je nog tips/aanraders?
We hebben snorkelen,kameelsafari,vliegen naar caïro en quadrijden al gepland
l0esjj schreef:3 juli
Hebben er ook heeeeel erg veel zin in.
Heb je nog tips/aanraders?
We hebben snorkelen,kameelsafari,vliegen naar caïro en quadrijden al gepland
Storm76 schreef:Bofkont!
Ga je zelf een vliegreis boeken of ga je met een georganiseerde reis mee?
tip; zelf boeken is het goedkoopste, als je met Egypt Air vliegt en je geeft aan dat je zelf uit Egypte komt op de site, is het nog goedkoper. Vorig jaar betaalde ik met mijn vriend 170 euro voor 2 personen (retour).
Ik kan je zelfs een betrouwbaar adres geven waar je een taxi kunt huren die je overal heen rijd en op je blijft wachten.
Als je wel met een georganiseerde reis meegaat, doe dan een beetje onderzoek, de prijzen verschillen ernorm!
x_spekkie_x schreef:Hmm, nu kwam mijn moeder met een supergave reis aan: 15 dagen naar Egypte. Dag 1 t/m dag 9 rondreis waarvan 4 dagen cruise, dag 10 t/m 15 Hurghada strandvakantie. Inclusief alle excursies en maaltijden voor maar 1000 euro. Niet duur toch?
Ze had het via Margriet gevonden
http://gobest.nl/Margriet/Egypte/Luxor/ ... gypte.html
De vraag is: is het in december nog wel lekker om naar Egypte te gaan qua temperatuur?
Oh, en we zijn allebei bang voor buikgriep/diarree