Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Marmaris en Içmeler liggen heel dicht bij elkaar dus als je kiest voor Marmaris, kun je ook makkelijk dagje(s) naar Içmeler en andersom.
Maar t ligt eraan waar je van houdt!
Marmaris is groter, levendiger, gezelliger (vind ik persoonlijk) en een stuk drukker! Içmeler is klein, rustig, stil... Dus wil je echt tot rust komen, uit eten, strand liggen, beetje winkelen en wat drinken, dan kun je gerust naar Içmeler gaan. Maar wil je graag stappen e.d. dan is Marmaris geschikter.
Maar zoals ik al zei, je kunt ook Içmeler boeken en naar Marmaris gaan om te stappen. Of Marmaris boeken en naar Içmeler gaan om even lekker op het strand te liggen. (strand in Içmeler is veel mooier dan in Marmaris!) Het kost je 1,5 lira voor de dolmus tussen Marmaris en Içmeler. (als het inmiddels niet verhoogd is)
Samy schreef:urselin schreef:Summer garden wil ik echt supergraag heen, maar die zit in Konakli.
Ongeveer tien minuten-kwartiertje rijden vanuit hier.
Trouwens idd beter om met lira te betalen!
Me vader gaat volgende maand naar Konakli en dan in oktober ga ik der ook heen. Summer Garden is een aanrader dus?
Samy schreef:Me vader gaat volgende maand naar Konakli en dan in oktober ga ik der ook heen. Summer Garden is een aanrader dus?
urselin schreef:Samy schreef:Me vader gaat volgende maand naar Konakli en dan in oktober ga ik der ook heen. Summer Garden is een aanrader dus?
Het schijnt een leuke tent te zijn, maar sprak iemand gisteren die er geweest is en die vond het niet echt speciaal
In de James Dean bar (Alanya centrum) wordt een Nope is Dope tour gehouden.
Juli en augustus worden die feestjes gehouden, wij gaan wrs. aankomende donderdag er heen
Nathalie schreef:Een pinautomaat heb je zo gevonden, en ik heb zelf nog nooit gehad dat ie mijn pas niet pakte.
Idd met lira's betalen, met euro's wordt je genaaid waar je bij staat.Zo heb ik eens een meisje 7 euro zien betalen voor een witte wijn die normaal 5 lira zou kosten. (toenertijd 3 euro..) Het overige geld stopte de barman in zijn zak. Bahbah.
Altijd met liras betalen dus!! Dan weet je altijd dat je niet teveel betaald.