Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:SusanH schreef:Nou ook in Oostenrijk is het druk, vooral bij grens wegen, Fernpass, de Brenner auto baan, de grens bij Kufstein.
Ja lijkt mij ook. Is dat te vermijden?
SusanH schreef:Nou ook in Oostenrijk is het druk, vooral bij grens wegen, Fernpass, de Brenner auto baan, de grens bij Kufstein.
Majabeestje schreef:We hebben de camper opgehaald!Superleuk, ook om in te rijden!
Wat ik alleen maar niet begrijp is hoe het zit met elektriciteit etc, voel me echt een knurft![]()
De eigenaar vertelde dat tijdens het rijden de elektriciteit van de accu komt en als je ergens staat dan sluit je hem aan met de stekker op stroom. En anders springt ie op gas(?).
Hoe blijft de koelkast koud als je rijdt en vervolgens pauzeert? Moet je een knop omzetten bij het instrumentenpaneel? Alles staat nu uit.
lukka63 schreef:Majabeestje schreef:We hebben de camper opgehaald!Superleuk, ook om in te rijden!
Wat ik alleen maar niet begrijp is hoe het zit met elektriciteit etc, voel me echt een knurft![]()
De eigenaar vertelde dat tijdens het rijden de elektriciteit van de accu komt en als je ergens staat dan sluit je hem aan met de stekker op stroom. En anders springt ie op gas(?).
Hoe blijft de koelkast koud als je rijdt en vervolgens pauzeert? Moet je een knop omzetten bij het instrumentenpaneel? Alles staat nu uit.
Gefeliciteerd
Wij hebben stand A op koelkast (automatisch) tijdens tijden gebruikt koelkast dan stroom via de accu,als je stil staat onderweg gaat hij over op gas.
Op camping aan de stroom.
Majabeestje schreef:SusanH schreef:Nou ook in Oostenrijk is het druk, vooral bij grens wegen, Fernpass, de Brenner auto baan, de grens bij Kufstein.
Ja lijkt mij ook. Is dat te vermijden?
komone schreef:Die lijkt me echt leuk! Maar krijg net te horen dat er een collega zit die we willen ontwijkenhaha.
Neonlight schreef:Elektriciteit moet je inderdaad vanaf de apparaten zelf instellen. Meestal zijn die werkbaar op gas, accu of elektriciteit. Dan heb je inderdaad de automatische optie, dan zit je altijd goed. Voornaamste is dus de koelkast op A zetten.
Je paneel op de foto laat zien hoe vol je accu's zijn (2 stuks), je schoon water tank en je vuil water tank. Dat is geen controle paneel om iets te bedienen, die zit er meeste kans naast.
Majabeestje schreef:Neonlight schreef:Elektriciteit moet je inderdaad vanaf de apparaten zelf instellen. Meestal zijn die werkbaar op gas, accu of elektriciteit. Dan heb je inderdaad de automatische optie, dan zit je altijd goed. Voornaamste is dus de koelkast op A zetten.
Je paneel op de foto laat zien hoe vol je accu's zijn (2 stuks), je schoon water tank en je vuil water tank. Dat is geen controle paneel om iets te bedienen, die zit er meeste kans naast.
Ik heb ontdekt dat ik op dat knopje moet drukken en dan branden ineens de lampen en de lampjes van het bedieningspaneel![]()
Ik neem aan dat ik dat gewoon aan kan laten staan als we ook rijden?
Pff, ik twijfel wel of wij hier geschikt voor zijn, ik snap de simpelste dingen niet![]()
Ik loop ook te klooien met de wc en het wasbakje erboven. Zo kan je niet op de wc zitten. Dus of het wasbakje moet opzij (hoe dan) of de wc naar voren (hoe dan?).
![]()
![]()