Cowboy55 schreef:Fitzroy schreef:Ik heb niets tegen Arkefly, al meerdere malen plezierig meegevlogen. Instappen op Schiphol en uitstappen in de USA. Geen overstap met lange wachttijden of juist stress omdat je je aansluiting niet haalt.
Daarbij betaal je maar een luttel bedrag voor extra beenruimte in relatie tot bv. KLM en United. Dat je moet betalen voor bepaalde dingen is bekend, dat calculeer je in. En dan blijft het incl. kosten nog steeds veel goedkoper dan met een reguliere maatschappij.
Doe mij maar AirBerlin, Dusseldorf - Ft Meyers. Nou woon ik wel redelijk dicht bij Dusseldorf (< 1 uur rijden).......
Ik vlieg ook het liefste vanuit Dusseldorf, fijnere luchthaven als Amsterdam vind ik. Maar voor mij speelt de afstand natuurlijk ook een rol. In Dusseldorf ben ik zo, Amsterdam doe ik wel wat langer over. Ik hoop dat we onze volgende vlucht ook weer vanuit Dusseldorf kunnen regelen, deze gaat in januari waarschijnlijk naar de Dominicaanse republiek. Geen states dit keer, waarschijnlijk wordt dat pas 2017 of ik moet tussendoor een leuke marathonreis kunnen maken.