HorseyDude schreef:Ja, dat was in 2005 naar Tenerife toe met mijn halfbroer die deze keer niet meegaat. Je krijgt met de post een reisgids binnen met een aanmeldformulier en elke reis heeft een nummer. Je kan 2 reizen uitkiezen, als de ene reis onverhoopt niet doorgaat dan kunnen ze je doorsluizen naar die andere reis die je hebt uitgekozen. Bij elke reis staat van hoe en wat er gaat gebeuren zoal. Begeleiding bestaat geheel uit vrijwilligers, ze mogen oa geen reizigers geen prik geven of pillen geven. Daar zijn ze niet voor bevoegd. (zover ik weet).
Je krijgt een aantal enveloppen thuisgestuurd met de nodige informatie, 3 in totaal. 1 Voor als de aanmelding is gelukt, 1 voor algemene informatie voor het land waar je naartoe gaat + esta info en 1 voor aankomst en vertrektijden (die tot op heden nog niet in de bus is belandt, maar ze zeiden tussen 6 en 10 dagen voor vertrek dat ik de vlop zou krijgen!)
Dus één dezer dagen dus. Vrije tijd kan je aangeven in het formulier.
Je mag dus zelf aangeven hoe veel vrije tijd je wilt en hoe vaak je mee wilt op excursie? Dat is een erg fijne regeling denk ik