Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Omg het zal je gebeuren![]()
Hier vd week wel een gezin waar de tent niet waterdicht van bleek. Dat is niet ideaal in Schotland. Die deden de volgende ochtend alle slaapzakken in de droger... Had wel echt met ze te doen
Enige wat wij graag nog toevoegen aan de camping-uitrusting is een luifel met zijkanten, dat we buiten ook iets beschutter kunnen zitten en koken.
Veel plezier met de voorpret senna21!
ikke schreef:PSvanLot schreef:Ik ben dit weekend ook gaan proef kamperen met mijn dochter. Op naar een camping in het dorp. Man en zoon er achteraan met de fiets zodat ze konden helpen met opzetten.
https://kleinbaest.nl echt een ontzettend fijne minicamping met nog fijnere eigenaren! Echt een aanrader, in een hele mooie omgeving om te wandelen/fietsen.
Heerlijk beschutte plekken aan de weilanden. Ideale plek om te leren voor de toetsweek
[ [url=m/h3RwNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik houd hiervan, lekker je eigen plekje, afgescheiden door natuur.
[ [url=m/gAgpWg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wie wil er nu niet zo wakker worden?
[ [url=m/RkVDLz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier moet nog wel wat op bedacht worden, want in de ochtend stond de zon er op, en dan komt er wel heel veel licht binnen!
[ [url=m/aPT5r4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eens zien of deze in er in een mooi passende maat is.
[ [url=m/1PovCw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje zoeken dan zijn die combirolo's te vinden in een passende maat. Wellicht brengt de Wit in Schijndel je verder. Die durven wat meer op voorraad te hebben (zijn ook groothandel) en weten beter wat er te koop is in de wereld.
En niet te missen hè, Eriba in beeld
ikke schreef:xSannee schreef:Omg het zal je gebeuren![]()
Hier vd week wel een gezin waar de tent niet waterdicht van bleek. Dat is niet ideaal in Schotland. Die deden de volgende ochtend alle slaapzakken in de droger... Had wel echt met ze te doen
Enige wat wij graag nog toevoegen aan de camping-uitrusting is een luifel met zijkanten, dat we buiten ook iets beschutter kunnen zitten en koken.
Een zgn doorschuifluifel?
Werkt voor ons niet (Eriba) maar als je ook rail aan de zijkant hebt, is het de simpelste oplossing.
xSannee schreef:Omg het zal je gebeuren![]()
xSannee schreef:ikke schreef:Een zgn doorschuifluifel?
Werkt voor ons niet (Eriba) maar als je ook rail aan de zijkant hebt, is het de simpelste oplossing.
Extra luifel voor de tent
Maar gewoon net wat extra overdekt en beschut.
PSvanLot schreef:xSannee schreef:Omg het zal je gebeuren![]()
Ik heb een grote luifel, en ik wil er juist vanaf. Van de week even opmeten en op MP. Vind dat zo ongezellig zo'n dicht zeil.
Marije_jiplover schreef:Daar hoef je niet voor op het Brabantse platteland te gaan staan.
Op de berghelling in Zwitserland werd ik ook helemaal naar van de vliegen.
We hebben nu een pareltje van een camping gevonden, wat een paradijs!
Foxy Camp Les Etangs du Longeau, net even onder Verdun in Frankrijk.
We zijn hier maandag aangekomen na, voor ons doen, iets teveel autokilometers in te weinig dagen, maar we zijn hier helemaal tot rust gekomen. Midden in de bossen, er is hier niks, behalve 2 grote vijvers.
De vossen kunnen over de camping lopen, mijn man heeft er gistermorgen een gezien.
In de nacht hoor je geluiden uit het bos van uilen en weet ik wat al meer.
Prachtig plekje, heerlijk genieten hier.
[ [url=m/cQlHpN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vdMkpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q6WqZa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XFANQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Klinkt niet verkeerd Marije_Jiplover !
Welke camping in de Hoge Venen ben je geweest? Als belgische ben ik er nog nooit gaan wandelen dus dikke foei.
Marije_jiplover schreef:Lukasje schreef:Klinkt niet verkeerd Marije_Jiplover !
Welke camping in de Hoge Venen ben je geweest? Als belgische ben ik er nog nooit gaan wandelen dus dikke foei.
Camping des Charmilles.
We stonden eerst in de straat bij camping Du Lac/La Plage, maar dat was een beetje een te massale camping voor ons, compleet met zwembad enzo, dat zoeken wij niet op vakantie.
Dus toen op zoek naar wat kleinschaliger en dat werd dus Des Charmilles.
Vlakbij een skilift en skipiste.