Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Ahh zo! Ik was tot nu toe enkel groepsreizen tegen gekomen waar je wel zelf kon kiezen welke maatschappij je mee wilt vliegen etc vandaar!
Laat me even weten hoe je Orlando vond, ga je ook naar de parken? Wij zijn bezig met een lijst voor volgende trip nl!
Angela_ schreef:knabbelgirl schreef:Ahh zo! Ik was tot nu toe enkel groepsreizen tegen gekomen waar je wel zelf kon kiezen welke maatschappij je mee wilt vliegen etc vandaar!
Laat me even weten hoe je Orlando vond, ga je ook naar de parken? Wij zijn bezig met een lijst voor volgende trip nl!
Het mooiste park van Florida vonden wij Bush Gardens bij Tampa, echt een aanrader. We hebben 10 dagen in Disney gezeten en alle parken inclusief de waterparken bezocht, dat was echt geweldig. Universal Studio's hebben wij overgeslagen omdat wij deze in L.A. hadden meegepakt en anders kwamen we tijd te kort. Sea World (inclusief waterpark) en Discovery cove vonden wij ook fantastisch, maar ik weet dat er veel mensen niet naar toe gaan en er op tegen zijn.
Wij zijn ons nu op een nieuwe reis aan het oriënteren. We twijfelen tussen 2 opties:
1. Boston-New York- Philadelphia-Baltimore-Washington-Pittsburgh-Cleveland-Detroit-Toronto
2. Vanuit Texas een roadtrip richting South Carolina
Dus mocht er iemand tips hebben, heel graag!
Angela_ schreef:Emma, de Niagara Falls willen we graag bezoeken vanuit Toronto. Een aantal van de steden willen we alleen een nachtje bezoeken vanwege honkbal. Mijn man en ik zijn enorme honkbalfans namelijk en we willen zoveel mogelijk stadiums zien. Voor de meeste mensen onbegrijpelijk maar voor ons is het geweldig.
daffodil schreef:http://www.totallybalanced.nl/jetlagfixer.pdf
Het lijkt belachelijk maar het kost je weinig tijd en ik heb er baat bij! Moet wel zeggen dat ik dan wel geen slaapproblemen had maar concentratie, evenwicht en hoofdpijn maar goed het is het proberen waard!
HorseyDude schreef:knabbelgirl schreef:Wat voor groepsreis doe jij dan HD? Vanuit Nederland oid?
Ja, van Dolfijn vakanties voor licht verstandelijk gehandicapten
http://www.dolfijnvakanties.nl/reizen.h ... code=15230
Deze doe ik!
Vanuit NL ja
Nessie schreef:Wij zijn in het Magic Castle park in Orlando geweest omdat het meisje waarmee ik op vakantie was daar nog nooit was geweest (ook niet in Parijs). Mensen zeiden dat het daar groter zou zijn, maar ik kende het hele park uit mijn hoofd van die paar x Parijs, had de plattegrond ook niet nodig. Alsnog was het zeker leuk! Vond de entree duur, het eten viel mee.
shilady schreef:Daffodil waarom heb je het gecanceled?
Angela_ schreef:knabbelgirl schreef:Ahh zo! Ik was tot nu toe enkel groepsreizen tegen gekomen waar je wel zelf kon kiezen welke maatschappij je mee wilt vliegen etc vandaar!
Het mooiste park van Florida vonden wij Bush Gardens bij Tampa, echt een aanrader. We hebben 10 dagen in Disney gezeten en alle parken inclusief de waterparken bezocht, dat was echt geweldig. Universal Studio's hebben wij overgeslagen omdat wij deze in L.A. hadden meegepakt en anders kwamen we tijd te kort. Sea World (inclusief waterpark) en Discovery cove vonden wij ook fantastisch, maar ik weet dat er veel mensen niet naar toe gaan en er op tegen zijn.
Wij zijn ons nu op een nieuwe reis aan het oriënteren. We twijfelen tussen 2 opties:
1. Boston-New York- Philadelphia-Baltimore-Washington-Pittsburgh-Cleveland-Detroit-Toronto
2. Vanuit Texas een roadtrip richting South Carolina
Dus mocht er iemand tips hebben, heel graag!