Vanmorgen is het uitzicht wat beperkt, de hele berg voor onze camper is verdwenen!
Tijd om door te reizen, in Zwitserland is het vandaag en het weekend geen lekker weer, als het goed is in Italië wel, dus we zakken nog wat verder af naar het zuiden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:[ [url=m/uZU6WB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmorgen is het uitzicht wat beperkt, de hele berg voor onze camper is verdwenen!
Tijd om door te reizen, in Zwitserland is het vandaag en het weekend geen lekker weer, als het goed is in Italië wel, dus we zakken nog wat verder af naar het zuiden.
Marije_jiplover schreef:[ [url=m/uZU6WB.jpg]Afbeelding[/url] ]
wendy1987 schreef:Mijn ouders zijn net weg uit de omgeving van Rimini en hebben daar echt prachtig weer gehadHoe het nu is daar weet ik dus niet uiteraard, maar paar dagen terug kreeg ik nog strakblauwe lucht foto's
Femke_Tweety schreef:wendy1987 schreef:Mijn ouders zijn net weg uit de omgeving van Rimini en hebben daar echt prachtig weer gehadHoe het nu is daar weet ik dus niet uiteraard, maar paar dagen terug kreeg ik nog strakblauwe lucht foto's
Waarschuwingen voor extreem weer in de loop van vanmiddag.
Als in écht serieuze waarschuwingen.
Ik zeg het niet om een buitje van 5 mm
Marije_jiplover schreef:Thnx voor de weer waarschuwing in Noord Italië!
We hebben besloten het risico niet te nemen, we zijn zuinig op onze bus.
Wilden wel graag weg van het plekje waar we stonden, zijn een km of 30-35 naar het westen gereden, aan de Brienzersee staan we nu, op een mooi beschutte camping.
SdaphneS schreef:https://www.nu.nl/buitenland/6317982/ex ... poeld.html
Als ik dit bericht zo hoor dan is het inderdaad echt noodweer geweest. Misschien goed om rekening mee te houden voor de vakantie plannen richting Zwitserland en Italië?
Wij hebben dit weekend de vouwwagen dichtbij huis uitgeprobeerd. Camping bij Lemeleberg. Was echt top!
Nog wel een tijd bezig geweest met opzetten dan we gewend zijn, maar snelheid komt vast met een paar keer opzetten.
In ieder geval blij met de aanschaf, werkelijk heerlijk geslapen.
[ [url=m/A1TPo8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ILiQuv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BdQnPW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SvrbFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/de7Z8y.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:SdaphneS schreef:https://www.nu.nl/buitenland/6317982/ex ... poeld.html
Als ik dit bericht zo hoor dan is het inderdaad echt noodweer geweest. Misschien goed om rekening mee te houden voor de vakantie plannen richting Zwitserland en Italië?
Wij hebben dit weekend de vouwwagen dichtbij huis uitgeprobeerd. Camping bij Lemeleberg. Was echt top!
Nog wel een tijd bezig geweest met opzetten dan we gewend zijn, maar snelheid komt vast met een paar keer opzetten.
In ieder geval blij met de aanschaf, werkelijk heerlijk geslapen.
[ [url=m/A1TPo8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ILiQuv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BdQnPW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SvrbFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/de7Z8y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prachtige omgeving!
PSvanLot schreef:Ik ben dit weekend ook gaan proef kamperen met mijn dochter. Op naar een camping in het dorp. Man en zoon er achteraan met de fiets zodat ze konden helpen met opzetten.
https://kleinbaest.nl echt een ontzettend fijne minicamping met nog fijnere eigenaren! Echt een aanrader, in een hele mooie omgeving om te wandelen/fietsen.
Heerlijk beschutte plekken aan de weilanden. Ideale plek om te leren voor de toetsweek
[ [url=m/h3RwNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik houd hiervan, lekker je eigen plekje, afgescheiden door natuur.
[ [url=m/gAgpWg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wie wil er nu niet zo wakker worden?
[ [url=m/RkVDLz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier moet nog wel wat op bedacht worden, want in de ochtend stond de zon er op, en dan komt er wel heel veel licht binnen!
[ [url=m/aPT5r4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eens zien of deze in er in een mooi passende maat is.
[ [url=m/1PovCw.jpg]Afbeelding[/url] ]