Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Galja schreef:Mag ik als stille meelezer even inbreken?
Wij willen komend weekend heel impulsief een paar dagen gaan kamperen. Het weer beloofd goed te worden en m’n zoontje van 4 wilt al heel lang een keer in een tent slapen.
Een kleinschalige camping gevonden vlakbij onze paarden en 20 min van huis ( maw zijn we zo thuis als het niks is)
Tis nu zo’n 10 jaar geleden dat we met de tent zijn weggeweest en we hebben heel veel kampeerspullen niet meer, ben ik ook niet van plan om aan te schaffen voor 1 malig een paar dagen. Mocht het bevallen is het een ander verhaal.
We kunnen slapen, we hebben stoeltjes. Een koelbox op stroom. Stroomkabel wordt geleend.
Heb zo’n klein kookstelletje op gas, een bbqtje en neem een waterkoker mee.
Verlichting moet goed komen.
Mis ik nog iets? ( behalve kleding, toiletspullen ed)
ikke schreef:Als het echt niks mag kosten, zou ik beginnen op Marktplaats.
Beetje zoeken levert je wellicht zelfs een gratis tent op. Potje spul om 'm waterdicht te maken (voor de zekerheid) en klaar ben je
Leef je uit:
https://www.marktplaats.nl/l/caravans-e ... tsTo:15000
Elin_ schreef:Ik kom ook meelezen! Ik ga geheel tegen de verwachtingen van dit jaar in toch op vakantie! Frankrijk. Ik kan alleen wel advies gebruiken. Ik ben op zoek naar een low budget tent 2x 2 cabines. Hoeft letterlijk alleen deze twee weken te overleven. Zelf ben ik enorm bleu wat betreft tenten. Hebben jullie aanraders onder de €160 euro?
Wij gaan richting de Ardèche en nog wat zuidelijker Gorges du verdon.