Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 13:53

Ik zou zoiets wel fijn vinden voor de kastjes boven het bed. Eens opmeten en dan zoeken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 13:54

De mijne passen niet in kastjes, daarom leg ik ze onder mijn bed (we hebben 2 aparte bedden in de caravan)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 14:15

Aldi heeft momenteel spotgoedkoop allerlei kofferbak en auto organizers.

Inklapbare bakken, vakkentassen die je kunt ophangen etc.

Ook buitengewoon functioneel in caravan of camper!

(Ik heb er een paar aangeschaft gisteren en vooreerst vind ik ze voor hun prijs heeeeel erg prima)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 14:17

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 14:57

PSvanLot schreef:
Ik zou zoiets wel fijn vinden voor de kastjes boven het bed. Eens opmeten en dan zoeken

Precies! We leggen het nu zo in de kastjes maar soms is het toch zoeken hoe en wat haha. Praktische tips hiervoor zijn wat mij betreft ook altijd welkom :)

Die van de Aldi ga ik ook eens even bekijken. Aan hang heb ik niet zoveel, hooguit voor schoenen.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 15:07

Ik gebruik kleding organizers in de kastjes van mijn t6, dat bevalt goed. Als de kids mee zijn hebben we gewoon kratjes onder de bank, en die staan dan in hun tentjes op de bestemming.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 15:11

Afbeelding
ik pak thuis de kleine pastic bakjes met opgevouwen onderbroeken en sokken uit de kast en neem die mee en zet die in de bovenkastjes. Grotere kledingstukken bewaar ik onder mijn bed in die opbergdozen (daar gaan de bakjes onderbroeken en sokken ook in tijdens vervoer naar de caravan)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:54

Ik gebruik packing cubes. Werkt top. Veel sport- en kampeer winkels verkopen. Decathlon ook.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 17:44

Packing Cubes <3. Ik gebruik ze sinds vorig jaar. Ik heb ze van Reismonkey, die zijn heel fijn als je met een rugzak loopt/weinig ruimte hebt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 17:54

Ik loop gewoon vanuit huis met de wasmand gevuld met kleding en leg het dan in de kastjes. Zo zit alles er netjes in als we wegrijden. Het blijft niet lang netjes, vooral de 2 kastjes die mijn dochter gebruikt :')

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 17:55

Hier ook sinds de laatste trip packing cubes! Echt geniaal! Zo simpel.

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 19:37

Packing cubes heeft Action ook?
Dan rij ik daar morgen heen!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 19:45

Ja, Action heeft ze, en Hema ook bijvoorbeeld :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 19:56

Ik gebruik ook packing cubes, vooral voor ondergoed en sokken haha.

Na 2 dagen hotel in Edinburg...
Afbeelding

Zijn wij inmiddels doorgereden en hebben de tent staan *D

Afbeelding
Hij lijkt bijna klein op de foto maar mijn vriend van 1.95m kan er in rondlopen :P

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 20:05

Wauw, mooie omgeving!
Gek hoe dat vertekend, want de tent lijkt inderdaad niet zo groot haha.

Ik ga eens Google-en op packing cubes!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 20:18

Haha ja hij is 5m x 3m, en dus 2m hoog, maar zo ziet hij er op de foto niet uit :))

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 20:20

lukka63 schreef:

Waar liggen die dingen bij de Action, ga ik ook even kijken!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 20:20

xSannee schreef:
Ik gebruik ook packing cubes, vooral voor ondergoed en sokken haha.

Na 2 dagen hotel in Edinburg...
[ [url=m/PkYlug.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn wij inmiddels doorgereden en hebben de tent staan *D

[ [url=m/hAz7gD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt bijna klein op de foto maar mijn vriend van 1.95m kan er in rondlopen :P

Het lijkt idd een klein schattig tentje zo!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 20:21

PSvanLot schreef:
lukka63 schreef:

Waar liggen die dingen bij de Action, ga ik ook even kijken!

Ikea heeft ze ook zie ik.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 21:11

xSannee schreef:
Haha ja hij is 5m x 3m, en dus 2m hoog, maar zo ziet hij er op de foto niet uit :))

Dat is een lekker maatje maar zo'n ding weegt wel wat als ik onze tent bedebk. Die is ongeveer net zo groot maar dan ook geschikt als voortent/bustent.

Hoe is de boot bevallen?
Ik bedacht me te laat dat ik je in Hull rechtsaf had moeten sturen op de tweede rotonde. Hopelijk ben je niet al te vast gelopen in de stad.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 22:01

Klopt, zo'n 20 kilo. Maar hiervoor leende we een flinke De Waard tent dus in vergelijking daarmee is deze compact en licht :P
Ik krijg m'n vriend niet in een polyestertent, vind ie lelijk en plakkerig :+ dus dit is een tussenweg; mix van katoen en polyester.

Boot was wat onstuimig, maar ik viel vlot in slaap en toen niks meer gemerkt tot de algemene wekdienst afging haha. In Hull niet echt vast gestaan gelukkig, zijn echt heel vlot naar Edinburgh gereden.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 22:53

Hoi! Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Onze vakantie begint morgen en het liefst had ik alles al.in de auto gemikt en morgen gaan rijden richting de Eiffel. We willen graag naar phantasialand en dan op de bonnefooi rondrijden in de omgeving. Maar het weer is zo verschrikkelijk en we hebben al 5 jaar of de tent in de regen opgezet of afgebroken dat we er dit jaar geen zin in hebben. Volgende week wordt het beter weer maar ik vroeg me af of er iemand van jullie in Duitsland is en hoe de omgeving is? Na een week regen kan ik me voorstellen dat je alsnog met lieslaarzen op een camping rondloopt en ook daar hebben we. Iet zoveel zin in. We willen op vakantie maar we zijn een beetje gedemotiveerd door het weer helaas. Hebben jullie tips?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 22:56

xSannee schreef:
Klopt, zo'n 20 kilo. Maar hiervoor leende we een flinke De Waard tent dus in vergelijking daarmee is deze compact en licht :P
Ik krijg m'n vriend niet in een polyestertent, vind ie lelijk en plakkerig :+ dus dit is een tussenweg; mix van katoen en polyester.

Boot was wat onstuimig, maar ik viel vlot in slaap en toen niks meer gemerkt tot de algemene wekdienst afging haha. In Hull niet echt vast gestaan gelukkig, zijn echt heel vlot naar Edinburgh gereden.

Hoe was het eten aan boord?

Onze tent zal ook in die ordergrootte zitten. Wellicht iets lichter omdat dat dus inderdaad polyester is maar wel met losse slaapcabine's.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 23:22

Ohja dat had je gevraagd! Geen idee haha. Wij zijn voor de hond grotendeels op de kamer gebleven omdat we geen idee hadden hoe ze het zou vinden. Dus hadden zelf eten meegenomen. Hebben uiteindelijk wel een rondje gelopen zonder hond, maar ben uiteindelijk vroeg gaan slapen ook.

Ja ik vind dit gewicht nog goed te doen! En hij staat een stuk sneller dan die de Waard :P

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 23:33

Dayanara schreef:
Hoi! Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Onze vakantie begint morgen en het liefst had ik alles al.in de auto gemikt en morgen gaan rijden richting de Eiffel. We willen graag naar phantasialand en dan op de bonnefooi rondrijden in de omgeving. Maar het weer is zo verschrikkelijk en we hebben al 5 jaar of de tent in de regen opgezet of afgebroken dat we er dit jaar geen zin in hebben. Volgende week wordt het beter weer maar ik vroeg me af of er iemand van jullie in Duitsland is en hoe de omgeving is? Na een week regen kan ik me voorstellen dat je alsnog met lieslaarzen op een camping rondloopt en ook daar hebben we. Iet zoveel zin in. We willen op vakantie maar we zijn een beetje gedemotiveerd door het weer helaas. Hebben jullie tips?

Wij zijn vorige week Duitsland ontvlucht vanwege het weer. We zitten nu in Tsjechië. De weersverwachting voor morgen is 30 graden. *\o/*