Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Ik zou zoiets wel fijn vinden voor de kastjes boven het bed. Eens opmeten en dan zoeken
xSannee schreef:Ik gebruik ook packing cubes, vooral voor ondergoed en sokken haha.
Na 2 dagen hotel in Edinburg...
[ [url=m/PkYlug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn wij inmiddels doorgereden en hebben de tent staan
[ [url=m/hAz7gD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt bijna klein op de foto maar mijn vriend van 1.95m kan er in rondlopen
xSannee schreef:Haha ja hij is 5m x 3m, en dus 2m hoog, maar zo ziet hij er op de foto niet uit
xSannee schreef:Klopt, zo'n 20 kilo. Maar hiervoor leende we een flinke De Waard tent dus in vergelijking daarmee is deze compact en licht
Ik krijg m'n vriend niet in een polyestertent, vind ie lelijk en plakkerigdus dit is een tussenweg; mix van katoen en polyester.
Boot was wat onstuimig, maar ik viel vlot in slaap en toen niks meer gemerkt tot de algemene wekdienst afging haha. In Hull niet echt vast gestaan gelukkig, zijn echt heel vlot naar Edinburgh gereden.
Dayanara schreef:Hoi! Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Onze vakantie begint morgen en het liefst had ik alles al.in de auto gemikt en morgen gaan rijden richting de Eiffel. We willen graag naar phantasialand en dan op de bonnefooi rondrijden in de omgeving. Maar het weer is zo verschrikkelijk en we hebben al 5 jaar of de tent in de regen opgezet of afgebroken dat we er dit jaar geen zin in hebben. Volgende week wordt het beter weer maar ik vroeg me af of er iemand van jullie in Duitsland is en hoe de omgeving is? Na een week regen kan ik me voorstellen dat je alsnog met lieslaarzen op een camping rondloopt en ook daar hebben we. Iet zoveel zin in. We willen op vakantie maar we zijn een beetje gedemotiveerd door het weer helaas. Hebben jullie tips?