Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superlise schreef:Nog 9 dagen en dan ga ik weer naar Riederalp (Zwitserland). Het is elk jaar weer geweldig en heb er nu al onwijs veel zin in
Ik hoop echt dat het mooi weer wordt, kan ik nog lekker tussen de middag leren in het zonnetje (ik heb meteen als ik terug kom toetsweek, dus moet ook leren op wintersport..)
Invisible schreef:20 febr ga ik ook voor het eerst op wintersport vakantie in Kirchberg.
Samen met vriendje en zijn broertje..
Hun kunnen al skien, en ik word in een lesje gegooid![]()
Heb er wel zin in, behalve in de busreis..
verootjoo schreef:Tip voor de busreis; vraag je huisarts om een inslapertje. Ik had voor in de bus een lorazepammetje meegenomen. Heerlijk, die neem je in als je een beetje moe wordt, gaat lekker slapen en wordt pas wakker als je er bentEcht een aanrader, ik was de eerste dag ook lekker uitgerust waar alle anderen kapot waren van de reis
Sim0ne schreef:Om te slapen is geen onzin, het zijn immers slaappillen. Maar dan alleen als je bijvoorbeeld al een hele tijd niet kan slapen en daardoor bijvoorbeeld jezelf ziek moet melden... Een busreis op vakantie vind ik echt geen reden om aan die rotzooi te gaan. Gelukkig heb ik van huis uit meegekregen om nooit zonder noodzaak medicijnen te slikken.
miccamaaike schreef:Nog een maandje en dan zit ik ook lekker in Oostenrijk!! Met mijn ouders naar Damüls, waar ik al sinds mijn 8e kom... T stelt niet zo veel voor met zo'n 70km aan pistes, maar zo lang mijn ouders het daar leuk vinden vind ik het prima!! (mooi gesponsorde wintersport is natuurlijk nooit verkeerd:))
Ben vorig weekend in winterberg geweest, 2 daagjes skien, wel erg druk maar heel erg leuk!
cherish schreef:Hai! over 4 weekjes zit ik ook in de sneeuw!!
er ligt nu heel veel sneeuw daar.
wij gaan met zn 7en!
ik ga naar frankrijk, Le joue le loup. (devoluy)
gaat daar nog iemand heen??