En volgende week mag ik.. Yess, heb er zin in! We zitten bij Kemer, het zelfde hotel als vorig jaar, Fame Residence.. Was namelijk zo goed bevallen dus we gaan nog een keertje terug Fijne vakantie iedereen!
Joy? Hotel Joy of de discotheek Joy? Als t t laatste is.... wens ik hem heel veel succes & sterkte.. Al hebben ze dit jaar een nieuwe eigenaar bedenk ik me nu, maar Levent heeft er twee jaar geleden gewerkt en dat was echt geen pretje. Maar dit jaar is de Joy wel flink vooruit gegaan, dus misschien is 't nu kwa baas & salaris etc ook beter.
Maar zijn broer werkte toch in Areena? Nu dus in de Joy?
Ja zijn broer werkt nu in Joy want we gingen rondje Barsteet doen en toen kwamen we hem tegen, zei toen ook van ik dacht dat je in Areena werkte, maar dat was dus al niet meer. Hij is daar nu de manager ofzo, wat ik me nu kan herinneren. Dus Ersin gaat naar discotheek, bij Joker Animation hoeft ie niet meer terug te komen, aangezien Tarkan hem nu helemaal niet meer hoeft ... Maarja hij wou vorig jaar al weg, maar omdat ie nu "hulpie" kon worden was die weer terug gekomen.
hıer een berıchıe vanuıt pıneta park het ıs hıer lekker warm.. vandaag wel veel wınd gehad, alles vloog alle kanten op!
hotel ıs nıks op aan te merken, alleen het smerıge tapıjt haha
ben wel blıj dat we hıer zıtten en nıet ın pıneta club of dıana, nıet omdat de hotels nıet goed zıjn maar wat een PIEP herrıe komt dr van dıe hotels af haha.. wat een muts ben ık he
samy.. aan wıe moest ık de groeten ook alweer doen dan kıjk ık van de week nog even op bokt.. en dan kıjk ık wat ık voor je kan betekenen
Ik zit op dit moment in een internetcafe in Alanya! Ons hotel heet Elite Orkide suite en hotel. Bloedje heet hier haha. Volgende week zondag gaan we weer naar huis! We zitten hier nu een week. Als je in Alanya naar een leuke cocktailbar wil gaan moet je naar Carisma. Werken ook erg leuke jongens haha.
Deniz, Oraz en Jack (tegen Deniz moet je zeggen dat er iemand zit die nog 5 euro van hem krijgt maar hem nu gedag zegt). De rest kent me niet of is al weg
Maar bij Pineta een piep herrie? Ik kon me toen ik er was dat niet meer herinneren, dat was meer de "disco" die er naast lag!
heey allemaal ık zıt nu ın een ınternetcafe ın marmarıs. het ıs super hıer. mooı weer lekker warm. we zıtten ın club sema appartement. ik ben al lekker bruin. we hebben al kroegentocht en duchnıght gedaan. barstreet ıs ook leuk. het ıs erg gezellıg hıer. we hebben ook een turkse hamman bezocht. ıs echt een aanrader
Fijn dat iedereen het zo naar zijn zin heeft in Turkije..
Is iemand wel eens wezen raften in Turkije? Is zo'n excursie de moeite waard? Of zijn er misschien Bokkers met andere leuke excursie ervaringen? Moet wel een beetje spectaculair zijn