Marilu schreef:Bij onze quarters merk ik ook op, dat ze enkel in het voorjaar - bij zonnig weer - wel eens gaan liggen op het zand. Ik vermoed dat het warme zand goed aanvoelt dan.
Voor de rest van het jaar lijken ze enkel in de stal te liggen. Daar vind ik ze ook overdag al wel eens liggend terug. In de wei zie ik ze overdag nooit liggen. Wel rollen.
IJsje daarentegen ligt heel veel buiten, zelfs in de sneeuw heb ik ze al wel eens zien liggen. Maar die heeft dan ook een pels om u tegen te zeggen.
Mooie lentebeelden te zien op jouw filmpje ! En prachtig beeld met de bergen in de verte !
Het is echt wel een enorme ruimte die zolder van jullie ! Binnenkort is alle geleden stress vergeten en wordt het nog enkel genieten.
Wij zouden het ook zo geregeld hebben als jullie : betalen en streep eronder. Time to move on !
Wat jij had, Marilu, met je quarters dat had ik dus ook met de paarden hier. Als ik ze echt in de boxen zet een hele nacht, dan liggen ze wel. In de wei zag ik ze wel regelmatig rollen en nog steeds, als het heeft geregend, hup gauw in het zand weer droog worden.
De bergen met sneeuw dat blijft zo prachtig, iedere ochtend nu nog is dat genieten. Over een maand is het klaar, dan zie je ze een half jaar nog maar zelden omdat de lucht dan al te warm is in de ochtend en dan wordt het heiig. Dan krijgen we wel weer erg mooie zonsondergangen achter de bergen als het koude avonden zijn.
Ook @muga We hadden ook een streep onder het iso-project gezet met als afsluiter een review op trustpilot. Maar daar kregen we een andere meneer die antwoordde en die zei dat we toch alles nog een keer aan hem mochten opsturen. Dat ga ik dan doen. Wie weet rolt daar wat uit of niet.
En tegelijkertijd was Erwin zo gefrustreerd dat hij wéér iets ontdekte dat fout gedaan was, dat hij op hoge poten de hogere baas heeft gebeld en die was wel aardig steeds en die stuurt nu van de week een andere werkman die het gaat corrigeren.
Dus die staart waar ik het al over had, zit aan twee kanten, dus het is nog niet klaar. Maar er is op dit moment even niets negatiefs over, dat is al fijn. We wachten het weer af!
balance schreef:Die ruimte…

en je hebt prachtige foto’s en filmpjes gemaakt.
Dank je Balance voor je complimenten en ja die ruimte is echt zoooo groot, 200m2!!! Maar zodra er muren in komen voor kamers, wordt het gelijk een stuk minder groot ogend.
manja39 schreef:Wauw ,wat een prachtige zolder is het geworden. Kan alleen nog maar mooier worden. Volg het proces weer graag mee.
Zozo is toch echt goed uit de verf gekomen inmiddels, wat een leuk hondje.
Hi Manja, leuk dat je blijft volgen, het gaat nu lekker door, dus ik heb goede hoop op resultaten dagelijks. Die zal ik in de filmpjes blijven zetten. En ja idd Zozo wordt steeds leuker. De bangigheid en schrikkerigheid wordt ook steeds minder. En hij is echt supergrappig.
Tinka schreef:Erg mooi en lekker veel ruimte op de zolder, dat gaat vast allemaal nog veel mooier worden
Nou, Odette, dat was idd een van de dingen waarom we dit huis echt graag wilden. Die ruimte daarboven, dat zie je niet af aan de buitenkant, maar dat geeft zoveel mogelijkheden!
Muga schreef:Wat een heerlijk filmpje weer! Wel even Error in mijn hoofd hoor, een ander plaatje als start... mijn autistische kant moest even schakelen haha.
Wat een heerlijke ruimte op die zolder. Ondanks alle ongein wel een mooie ruimte geworden. En heerlijk licht ook!
Door de feestdagen waarschijnlijk nog niks gehoord van het bedrijf?
Hahaha, Muga, ja ineens een ander beeld. Vond ik wel eens tijd worden om te moderniseren met het beginplaatje. Dat laat ik voorlopig zo, maar misschien maak ik nog een herfstplaatje of zo later. Wie weet! Of een compilatie van oude auto's die hier staan. Van die dingen.
En dat licht op de zolder zijn wij ook erg blij mee. Als het gewit is, dan zal het nog lichter zijn.