Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In dit huis zorgt lief voor de planten
daar volgt foto nog van
en
hoe lang ik nog moet wachten en
en we zitten op een lijn. Wat ik gezien had klopte ook met wat hij zag wat er mis was, dat is op zich prettig. Geen andere verborgen rare dingen.
om de een of andere reden is die afstand groter dan in de woonkamer met als klapper de enorme afstand bij de voordeur, de meest wiebelige plek ook.
en hoe de wasmachine daar nu staat is eeh nogal niet zo betrouwbaar, de extra ondersteunende balk zit namelijk aan de vloer vast en niet aan de draagbalken.
Zo iets vermoedde ik al en dat is nu bevestigd.
en
het liefst zou hij meehelpen met slopen ook. Maar fysiek gaat hij dat niet redden
ik moet hem echt afremmen lijf kan minder dan zijn hoofd wil gister dus voor hem een heel rustige dag. Een raam gekit boodschappen gedaan en hekje openhouden en hondsitten
Een komisch gesprek over ouderdoms kwaaltjes
begin ik morgen en doe ik alles wat er moet gebeuren meteen achter elkaar
hoewel verleidelijk
laat mijn bankrekening dat nu niet toe en is wat overdreven met mijn ideale wensenlijst al zou ik daarmee wel echt alles perfect hebben en in een keer klaar
ik schoot wel in de lach van het antwoord.
Alleen moet dat dus onverwachts meteen gebeuren ipv ooit een keer.
dat kan ik ook wel doen maar nu is het geld er, er is een bedrijf dat het kan en wil doen die goed aangeschreven staat, lokaal werkt en kwa prijs gewoon netjes is. En als ik dan de keuze heb voor veel duurdere houten vloer (extra balken en heel veel nieuwe houten vloerplanken) die door de vele extra balken ook zwaarder wordt. Of een rest van het leven degelijke stabiele betonvloer die ook kwa gehorigheid een heel stuk beter is dan hout (toekomst denken een bovenverdieping met eigen badkamer en woon/slaap/kook gelegenheid van beton is beter verhuurbaar ook)
.
En het blijft een paardenforum uiteraard. Dus er moet iets van paard aanwezig zijn.

daar zit een rare uitstulping in waar een stukje van hun (gepachte) wei is. Het groene is hun moestuin, ooit horende bij mijn perceel. Vandaar dat de grens echt pal bij mijn huis zit en daarnaastzit hun moestuin, de moes naast mijn huis en de bessen bij mijn tuin
en wat zijn jullie lekker bezig! En toch inderdaad paardjes in je uitzicht
ik was er al bang voor. Om de een of andere onbekende reden is de order op devis blijven staan oftewel offerte. En nooit een offre geworden.
Waarom geen idee. Mijn vader kreeg bijna een driftbui
en ik had zoiets, ach ja dan duurt het ietsje langer ook geen probleem.
Door mijn relaxte reactie ontspande de beste man iets en heeft er een spoedorder van gemaakt. Hopelijk met 2 a 3 weken nu.
en zo niet, dan wacht ik nog wat langer

verboden toegang voor viervoeters onder het dak behalve mijn oude dame.