Egypte 2022

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:02

Rambogirl schreef:
We zaten in het Bellagio Resort & Spa in Hurghada.
Nee hier zaten echt te veel kinderen. En dan ook nog ouders die hun kinderen om 2 uur 's nachts door de hallen laten rennen, gillen en belletje lellen... :Y)

Kom op zeg.... dat laat je toch niet toe als ouder?

En laat me raden.....genoeg Nederlandse kinderen onder het mom van "maar straks in de herfstvakantie is het te duur, dus hij/zij is deze week gewoon even ziek"

Want volgens mij is het op dit moment nergens in Europa schoolvakantie?

Ik kan daar zooo slecht tegen!

Ga zelf altijd al express buiten de schoolvakantie weg o.a. om niet teveel kinderen tegen te komen..

Fitzroy

Re: Egypte 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 08:06

In sommige landen is het al herfstvakantie en in Engeland (en misschien nog meer landen) mag je kinderen ook buiten de schoolvakanties meenemen. Heeft Bellagio een waterpark?
Ik kies wel zonder waterpark en heb idd nog niet veel kinderen gezien in de hotels waar ik zat.

x_Jeanine_x

Re: Egypte 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-25 10:58

Ik ben ook voorstander van adults only hotels.
Straks eind november wel voor iets gekozen met aqua park, maar gaan met vrienden en ook 3 dagen duiken van de 8, dus overleef het wel die paar dagen met kinderen, als ze inderdaad maar niet op de deuren gaan bonken.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 16:41

We hebben nog nooit zoveel Nederlanders meegemaakt op het resort zoals bij Bellagio.
Veel, vooral Franstalige, Belgen en Britten waren er.
Kinderen daarvan waren er ook wel, maar die zag je na het kinder entertainment niet meer.
Het viel ons op dat de kinderen die dus zo laat op bleven niet van Europese afkomst waren...
Deze gasten konden ook makkelijker communiceren met de Egyptenaren.
Verder dan Habibi kom ik nog altijd niet :Y)
Aqua park hebben ze bij Bellagio niet echt. Bij voorgaande resorts ook niet.

Volgend jaar wil mijn vriend heel graag maar een groener land. Hij is het dood en verderf van de woestijn een beetje zat nu.
Dus volgend jaar gaan we Egypte waarschijnlijk skippen voor een Portugal, Griekenland of Italie.