Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:De excursies die we willen doen zijn helaas via TUI al volgeboekt![]()
Weten jullie nog andere aanbieders? Voor een snorkeltrip op een catamaran en een buggy tour oid....
WinSel schreef:Bedankt voor de tips!
Had ik nog even een vraagje. Omdat je buiten de EU zit, is internet, bellen etc natuurlijk erg duur. Ik las dat je daar ook een simkaart kan kopen zodat je locale tarieven hebt. Iemand daar ervaring mee?
WinSel schreef:Oww maar ik hoef ook niet de hele dan online te zijn hoor. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor. Maar af en toe een fotootje of filmpje of even bellen naar t thuisfront vind ik altijd wel fijn en leuk om te delen
verstijnen schreef:WinSel schreef:Oww maar ik hoef ook niet de hele dan online te zijn hoor. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor. Maar af en toe een fotootje of filmpje of even bellen naar t thuisfront vind ik altijd wel fijn en leuk om te delen
Zeker leuk! Heel leuk zelfs.
Soms zie je mensen de hele dag met de telefoon in de hand op het strand liggen. Op die manier kom je niet tot rust, toch? Ik vind het zo fijn dat werk, sociale media en de dagelijkse dingen op vakantie even helemaal niet belangrijk zijn.
Vanmiddag, 14:30 Nederlandse tijd is er weer een persconferentie. Ben benieuwd!