mvdende schreef:Vandaag een dagje Efteling op het programma. Maar ik baal wél als een stekker dat er iedere keer buiten de schoolvakanties en weekenden grote attracties uit liggen ivm onderhoud. Ik snap echt wel dat onderhoud nodig is, maar het had ook iets anders ingepland kunnen worden. Niet alleen maar één weekend tussen de opening en sluiting van een grote attractie, waardoor je "gedwongen" wordt in het weekend te komen wil je alle attracties open hebben. Trouwens vanaf einde zomervakantie tot einde geldigheid AH tickets gewoon geen één normale week gehad zonder dat er niet één attractie gepland eruit heeft gelegen. Vóór de zomervakantie was dat Trouwens óók al het geval: geen mogelijkheid het park te bezoeken zonder dat er minimaal 1 attractie door gepland onderhoud eruit lag.
Dat Vogelrock Vandaag dicht is had ik rekening mee gehouden, alhoewel ik daar stevig van baal, maar nu ligt óók Droomvlucht eruit. Hier baal ik enorm van, want beide behoren tot mijn meest favoriete attracties.
Ik ga er een leuke dag van maken, maar dit gaat waarschijnlijk wél de laatste keer voorlopig worden, totdat ze het grote onderhoud van de grote attracties eens af hebben. Onderhoud zal altijd nodig blijven, maar tis de laatste paar jaar steeds zo dat uitsluitend alles open is in de schoolvakanties of in een weekend en dat een dagje laagseizoen altijd tot gevolgen heeft dat je 1 of meerdere attracties moet missen.
Veel plezier alvast!!