Jeetje wat een bruine pistes daar in Superdevoluy! Zonde zeg! Helaas is dat wel vaker zo volgens mij in dat gebied, wel jammer want je kunt er mooi skien. Het kan er overigens ook heel wit zijn, dit is paar jaar geleden (2008) in Superdevoluy:
Ik ga voor het eerst op wintersport maar ben nog niet super handig met mijn board. 21 februari naar Duitsland (geen idee waar precies haha) en denk echt dat we geen sneeuw hebben zo laat.
De nachttrein, of boemeltrein zoals we dat noemde namen wij vroeger ook altijd. Is alleen wel jammer dat je snachts reist dus niks ziet, maar wat leuk is dat je de volgende dag meteen wakker wordt tussen de bergen en sneeuw De vrouw aan de telefoon zei dat het nog heel rustig was op onze datum, dus ik hoop stiekem dat we geen coupe hoeven te delen zodat we lekker kunnen liggen We hebben helaas geen slaapplekken maar dat komt wel goed.
Dee_Es
Geplaatst: 13-01-15 15:37
Munnie, het begin is even lastig maar als de bochtjes er eenmaal een beetje inzitten gaat het ineens heel snel. En echte sneeuw is denk ik makkelijker dan een borstelbaan. Februari lijkt me trouwens een prima maand. Vaak is het dan zelfs kouder dan in december/januari. Komt vast helemaal goed
Coriien mijn vriend zei inderdaad Winterberg was wat fijner zeggen ze omdat ik nog niet goed kan boarden.
Jolien klinkt wel fijn dat je meteen fit bent bij aankomst maar vraag me af of ik echt zou kunnen slapen in een trein.
Darkshines laatste keer gruwelijk hard onderuit gegaan omdat ik mijn bochtje terug niet gemaakt kreeg om te remmen haha. Kan altijd nog remmend zig zaggend naar beneden. Hoop dat je gelijk hebt met het weer!
Munnie, Winterberg is denk ik prima voor eerste keer wintersporten. Het is niet zo ver rijden en er zijn best gevarieerde pistes. Je moet wel een beetje geluk hebben met de sneeuwval.
Tyke, waar ga je naartoe dan?
Muurp, mooooooooi!!!
Gebied waar wij naartoe gaan is wel aardig wat sneeuwval voorspeld, nu hopen dat het ook daadwerkelijk valt. Duurt nog eventjes (voorjaarsvakantie).
Een crash pants.... Mijn instructrice was het namelijk beu dat ik iedere keer na een oefen-sessie in landgraaf alleen nog maar in verlichte zit op mijn paard kon. Tis niet dat ik een totaal talentloze snowboarder ben maar ik heb het mezelf geleerd en dan is het dus leren door te leren wat je NIET moet doen (achterop je board gaan staan omdat je bochtje niet lukt moet je vooral NIET doen ). Heb het dus voor elkaar gekregen om mijn stuitje flink te kneuzen en mijn ribben ook een keer tijdens dit leerproces en sindsdien neem ik voorzorgsmaatregelen. Mijn crash pants is mijn beste vriendje en ik kan nu op mijn kont van de berg af stuiteren zonder pijn Ik probeer altijd wel mijn board tussen mijn kont en de sneeuw in te houden hoor, maar voor het geval dit niet lukt...