Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suor schreef:@ Pandora: Bedankt voor de tip! Ik ben alleen echt op zoek naar iets in Australië!
@ Waikiki: Ik sta overal voor open. Alleen ben ik geen geweldige ruiter, dus ik kan geen paarden op hoger niveau trainen.
Resfeber schreef:@myrt3: Waar zit je precies in Nieuw-Zeeland?
Love1992 schreef:Heeey avonturiers,
Ik meld me ook weer even.
Ik heb vanaf aug tot vorige week in Denemarken gezeten !
Heb een ontzettend leuke, fijne, bijzondere tijd gehad met de jonge pony's
Veel pony's zadelmak gemaakt, flink wat buitenritjes gemaakt, en veel leuke
dingen met de bijzondere familie gedaan.
Ik kijk echt terug op een prachtige ervaring die ik nooit had willen missen.
Jammer genoeg had ik niet het gevoel dat ik er vooruit zou komen. Ik miste toch wat
begeleiding in het opleiden van de jonge dieren en ik miste het harde werken (oke dat klinkt misschien raar). Maar ik ben gewoon weer toe aan een nieuw avontuur !! Dus als iemand iets weet in Europa.
Sta ik overal voor open !!
myrt3 schreef:Resfeber schreef:@myrt3: Waar zit je precies in Nieuw-Zeeland?
Op dit moment zit ik vlak bij Warkworth (70km vanaf Auckland naar het noorden).
Werk voor kost en inwoning nu op een boerderij. S morgens kalveren voeren, daarna paard rijden en eind van de middag koeien melken en de boel eten geven. Ben er net 2 dagen, maar weet nog niet wat k van alles moet vinden haha. Echt een oude bende, en overal ligt troep. Ook in alle weides waar de dieren zich enorm aan kunnen verwonden.. De eigenaren zijn ook aparte types.. Maar zoals k al zei, even aankijken enzo.
Zit jij ook in NZ?
Suor schreef:Nou Nodi dat is toevallig! Dat is een van de ranches waar ik al contact mee gehad heb!!! Ik twijfelde er nog een beetje over, maar jij vindt het wel echt een aanrader dus?! Dat filmpje ziet er echt super uit!!!
Pandora2 schreef:Suor schreef:Weet iemand hier nog een leuke werkplek in Australië (hoeft niet betaalt, wel kost en inwoning)?
Contacteer anders bokker Daffie1986 eens...zij woont in Nieuw-Zeeland en hebben daar een immens veebedrijf waar ze soms wel hulp kunnen gebruiken als ik het mij goed herinner
Of moet het echt Australie zijn ?
myrt3 schreef:Resfeber schreef:@myrt3: Waar zit je precies in Nieuw-Zeeland?
Op dit moment zit ik vlak bij Warkworth (70km vanaf Auckland naar het noorden).
Werk voor kost en inwoning nu op een boerderij. S morgens kalveren voeren, daarna paard rijden en eind van de middag koeien melken en de boel eten geven. Ben er net 2 dagen, maar weet nog niet wat k van alles moet vinden haha. Echt een oude bende, en overal ligt troep. Ook in alle weides waar de dieren zich enorm aan kunnen verwonden.. De eigenaren zijn ook aparte types.. Maar zoals k al zei, even aankijken enzo.
Zit jij ook in NZ?
nodi schreef:Ik heb drie maanden op Magnetic Island gewerkt op de ranch daar.