Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maarjaa als ik hem overbelast staat ie weer een paar dagen stijf van de pijn.
wilde fantasie
Faros is altijd heerlijk zenuwachtig, dribbeld heerlijk en vliegt af en toe de lucht in
en met faros wil ik nu meer serieus rijden. en dino slaat hem weg dus dat word hem ook niet. en dan blijft er een achter, dino is erbij gekomen zodat er niet eentje achter hoeft te blijven want ze breken de boel af. arie zn hele been heeft open gelegen en faros is meerdere malen door zn stal heen gegaan
Nog een paard bijkopen?

sorry mam ik hou wel van je maar straks gelooft niemand het haha 

M'n vader ging vroeger alleen af en toe mee als de trailer ergens heen moest, maar dan had je het wel weer ver gehad. En m'n moeder vindt ze maar stinken. Moest me altijd in de garage omkleden xD
arie vanwege zn arthrose en allebij omdat ze heerlijk kunnen vliegen. Lekker met bolle rug, kop tussen die benen en dan 4 benen tegelijk de lucht in. Sowieso durft mn zusje niet op arie en als ze op faros gaat krakt ie door zn pootjes.
denk meer dat het van die l*l van een ex vandaan kwam.

was incl alles maar vind het echt belachelijk. Was wel super lux hoor maar dan nog, ik liep stage daar dus betaalde 200, arie stond daar alleen en ik probeerde hem wel zoveel mogelijk buiten te doen maar dat ging niet altijd
gewoon belachelijk haha anoukwendy schreef:Kan je niet daar gaan rijden dan gaby?
Hier had ik ook wel verwacht dat het heel zou blijven als de de ruimte hebben maar echt alles is omgeploegd, kan wel janken. Ze moeten wel genoeg eten hebben straks
Volgende week nog een keer kijken en dan maar eens babbelen 
Heb er meer dan eens in vastgestaan met m'n rubberlaarsjes 
maar volgens de meester en de juffen was ik erg goed