Dankjulliewel! Dacht dat ik me beter voelde na nog een aantal uur extra slaap, maar voel me nu na een uur wakker zijn toch nogsteeds behoorlijk beroerd.. Heb ook overal spierpijn..
Heb nogsteeds erg last van mn keel helaas, en mn hoofd voelt nogal 'fuzzy' En heb het erg warm. Nogsteeds griepig dus.. Spierpijn is al wel beter.
Mijn collega heeft vandaag vrij.. Zo heeft altijd een dag vrij, nadat ik een vrij ben geweest. Aan de ene kant geen probleem, aan de andere kant best irritant, want mijn vrije dag heeft geen zin meer gehad, omdat ik sochtend dubbel werk moet doen, en dus meteen weer bekaf ben..
fleurtjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-14 13:07
Het gewone leven is weer begonnen. Ben van mn griep af, maar mn kaak doet vreselijk zeer.. Ik dacht dat het misschien een wortel kanaal ontsteking was, maar ik kan niet voelen uit welke kies de pijn zou moeten komen... Maar mn kaak doet wel vreselijk zeer...
Hmm nee denk niet dat dat het is. Bij mij is het echt het kaakgewricht dat zeer doet, niet halverwege mijn bovenkaak. Maar daardat het echt mn kaakgewricht is, zou ik niet weten welke kies er misschien onstoken is..
tones
Geplaatst: 27-04-14 15:39
Ik mocht toen met spoed naar mijn tandarts, ( dacht ook een wortelkanaaltoestand), de schat deed de tent open op haar vrije middag. Kreeg wel netjes een receptje voor antibiotica van haar mee.
fleurtjeuh