Mijn vriend had van tevoren wel een of ander iets gekocht, zodat we met een simkaart zowel op de telefoon, als ipad als imac konden internetten. Geen idee hoe dat ding heet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Niet overal zijn gratis wifi spots, wij zitten meestal niet in de steden, gaan veelal op de bonnefooi op pad en bedenken dan ter plekke weer iets en dan kan google erg gemakkelijk zijn of op de snelweg alvast een leuk betaalbaar hotel opzoeken voor die avond en boeken.Je kan toch ook met je nlse telefoon gratis gebruik maken van wifi spots, waarom zou je een amerikaanse tel nemen? of althans, een amerikaanse sim?
Nagini schreef:@Mayniac_val; heb je die kaarten per se van te voren nodig?
Als het zo is en het echt niet anders kan, zou je me kunnen pb-en en kunnen we kijken of we iets kunnen uitvogelen.
Citaat:Thank you for taking the time to send us an email and choosing the Mirage as your destination. Currently, our system is unable to accept international address for credit card verification. Our technical team is doing their best to address the issue. If you are having trouble booking your tickets online I would suggest that you contact one of our talented phone reservationists at 702-792-7777 or 1-800-963-9634 6:00 a.m. to 11:00 p.m. (PST) daily. Mention that you are trying to book online but are having difficulties through the internet. They will be able to assist you with shows at the Mirage and also any of our sister properties. We apologize for any inconvenience this may cause. Please let me know if you have any additional questions.
manic schreef:Ben onlangs weer begonnen met hardlopen en heb me voorgenomen om een rondje central park te lopen