Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__Danielle schreef:quera schreef:Vrijwilligers misschien niet. Maar met trektochten zou dit zeker te realiseren zijn
Daar ben ik het met met je eens, maar na dit topic denk ik, helaas voor haar, dat dit niet realistisch is..
Sientje schreef:Sandra, die Bokster waar je het over hebt, heeft die zich al in dit topic gemeld, of is dat weer iemand anders? En ligt het aan mij of komt dat massage-verhaal zo'n beetje bij iedereen terug? En dan bedouin, vind jij het écht normaal dat je man elke vrouw die bij je over de vloer komt, een massage aanbiedt/opdringt? Misschien moet 'ie daar dan geld mee gaan verdienen, maar dan wel bij mensen die er zelf voor kiezen...
DarkDreamer schreef:Sientje schreef:Sandra, die Bokster waar je het over hebt, heeft die zich al in dit topic gemeld, of is dat weer iemand anders? En ligt het aan mij of komt dat massage-verhaal zo'n beetje bij iedereen terug? En dan bedouin, vind jij het écht normaal dat je man elke vrouw die bij je over de vloer komt, een massage aanbiedt/opdringt? Misschien moet 'ie daar dan geld mee gaan verdienen, maar dan wel bij mensen die er zelf voor kiezen...
Sandra is de TS..
x__Danielle schreef:pniekepnak schreef:Bedouin, ook hier respect voor het feit dat je blijft reageren, en de manier waarop. Want wat moet dit jou kwetsen. Ook jij bent slachtoffer in dit verhaal. Ik vind het ook heel dapper dat je hulp durft te vragen.
Ik hoop dat het je lukt om een goed format te bedenken om je bedrijf GOED door te kunnen starten. Ik hoop ook oprecht dat er mensen zullen zijn die er verstand van hebben en die je willen helpen.
Prachtige post, hier sluit ik me volledig bij aan!
binky schreef:Daar sluit ik me ook bij aan!pniekepnak schreef:En ik ookBedouin, ook hier respect voor het feit dat je blijft reageren, en de manier waarop. Want wat moet dit jou kwetsen. Ook jij bent slachtoffer in dit verhaal. Ik vind het ook heel dapper dat je hulp durft te vragen.
Ik hoop dat het je lukt om een goed format te bedenken om je bedrijf GOED door te kunnen starten. Ik hoop ook oprecht dat er mensen zullen zijn die er verstand van hebben en die je willen helpen.![]()
Ik vind het diep triest dat er zoveel mensen Bedouin veroordelen,de mensen die uit ervaring spreken daargelaten......
Ik ken haar niet en kan dus ook niet oordelen over wat voor vrouw het is,ik kan alleen zeggen dat ik respect voor haar laatste post heb want hoeveel mensen zijn er hier niet die zich inmiddels negatief hebben uitgesproken over haar ,haar man, en hun bedrijf terwijl ze uitgaan van anderen die hier iets posten en niet omdat ze uit eigen ervaring spreken? Ik was allang al van Bokt vertrokken......maar zij zoekt hulp zelfs hier op Bokt ,en dat vind ook ik heel dapper!
Sientje schreef:Sandra, die Bokster waar je het over hebt, heeft die zich al in dit topic gemeld, of is dat weer iemand anders? En ligt het aan mij of komt dat massage-verhaal zo'n beetje bij iedereen terug? En dan bedouin, vind jij het écht normaal dat je man elke vrouw die bij je over de vloer komt, een massage aanbiedt/opdringt? Misschien moet 'ie daar dan geld mee gaan verdienen, maar dan wel bij mensen die er zelf voor kiezen...
0152141488 schreef:Ik wil geen aprtij zijn.
Maar ik zie nog steeds dat mensen zeggen dat Bedouin slecht is.
Maar ik denk dat Bedouin nu heel moeilijk heeft, veel mensen op bokt veroordelen haar negatief en waarschijnlijk heeft ze het nu ook moeilijk met haar man en het bedrijf.
Ik wil niet voor haar op komen, maar we kunnen een klein beetje rekening houden....
HolyPope schreef:Sientje schreef:Sandra, die Bokster waar je het over hebt, heeft die zich al in dit topic gemeld, of is dat weer iemand anders? En ligt het aan mij of komt dat massage-verhaal zo'n beetje bij iedereen terug? En dan bedouin, vind jij het écht normaal dat je man elke vrouw die bij je over de vloer komt, een massage aanbiedt/opdringt? Misschien moet 'ie daar dan geld mee gaan verdienen, maar dan wel bij mensen die er zelf voor kiezen...
Die bokster die zich hier in 't topic gemeld heeft is JUUDELETUUT of zoiets, zij was toen 17 jaar en heeft haar verhaal gedaan.
HolyPope schreef:Sientje schreef:Sandra, die Bokster waar je het over hebt, heeft die zich al in dit topic gemeld, of is dat weer iemand anders? En ligt het aan mij of komt dat massage-verhaal zo'n beetje bij iedereen terug? En dan bedouin, vind jij het écht normaal dat je man elke vrouw die bij je over de vloer komt, een massage aanbiedt/opdringt? Misschien moet 'ie daar dan geld mee gaan verdienen, maar dan wel bij mensen die er zelf voor kiezen...
Die bokster die zich hier in 't topic gemeld heeft is JUUDELETUUT of zoiets, zij was toen 17 jaar en heeft haar verhaal gedaan.
Eirikur schreef:Nee, da's weer een ander HP. Lees de post van Sandra een pagina terug maar na, waarin ze bedouin quote. Het zou om een vrouw van op dat moment rond de 30 gaan.
bedouin schreef:Wanneer hij niet garanderen kan dat er verbetering komen in zijn betrouwbaarheid comfort en beleefdheid naar zijn clienten kan het bedrijf niet door onder mijn hoede doorgaan.