Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Dat is nog eens een leuke cursus zeg! Ik hoop dat je hier en daar nog een paar uurtjes kan vrijmaken voor sightseeing.![]()
Helaas gaat mijn eigen vakantie volgende maand zeer waarschijnlijk niet door. We waren van plan een weekje naar het diepe zuiden af te zakken, maar helaas is een van mijn katten ernstig ziek dus die laten we liever niet alleen.
Zinn, dus als ik het goed begrijp wil je van NL naar NYC, dan een binnenlandse vlucht naar Miami en dan daarvandaan weer terug naar NL? Kijk anders of je van NYC een binnenlandse vlucht naar Orlando kan nemen. Dan kan je een dag of twee naar Disney en dan met de auto naar Miami rijden.
Lovely schreef:Guinevere, wel balen voor jullie.
Alleen Chicago, mwiiii. Nja, dan moet ik maar een keer terug. Meestal neem ik een hooded sweater mee en een koelkastmagneet.
Weet iemand hoe het zit met binnenlands vliegen met overstap, word je bagage dan doorgelabeld? Of moet je die zelf gaan halen op de tussenstop?
Lovely schreef:Marit, thanks. Ik bedoel echt binnenlands met overstap, dus zeg maar voor het idee: van New York naar Los Angeles via Detroit.
Marit schreef:Lovely schreef:Marit, thanks. Ik bedoel echt binnenlands met overstap, dus zeg maar voor het idee: van New York naar Los Angeles via Detroit.
Oh op die manier. Wij stapten over via Amsterdam - Washington - San Fransisco.
Maar toen we dus via san Fransisco op Chicago overstapten werd het doorgelabeld. Dus als jij al in de VS bent word het doorgelabeld idd