Sterkte! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sterkte!

lifaya schreef:Bloemetje87 schreef:Als je die knappe cowboy vind kom je dan nog wel terug of ga je dan denken aan emigreren met je "ik wil niet meer weg"vinden we niet erg hoor... Hebben de bokkers spontaan een leuk nieuw vakantie adresje!
He vervelend van je vaderslecht nieuws is nooit leuk om te horen al helemaal niet als je zo ver weg bent.. Als het een hernia is valt er gelukkig meestal wel iets aan te doen. Vroeger moest je dan een x aantal weken in bed liggen maar inmiddels zijn ze er achter gekomen dat beweging beter is: o.a. fysio en wandelen! En natuurlijk aan de pijnstillers.. Ik hoop voor je vader dat het een hernia is en niet iets anders, vervelend maar dan kunnen ze er (volgens mij) iig iets aan doen!
Mocht hij opgenomen worden: dan is hij iig in goede handen.. Misschien dat dit je een beetje geruststeld. Beterschap voor je vader en jij niet vergeten te blijven genieten hé!
Ik weet zeker dat je ouders liever hebben dat je nog enorm geniet van je tijd daar dan dat je je alleen maar zorgen maakt, je kan toch niet veel doen..
Als het echt iemand is bij wie ik de rest van mijn leven wil blijven zal ik absoluut emigrerenbeslist.
Vandaag om 10:00 zou de uitslag zijn in het ziekenhuis, mijn moeder werkt alleen nog dus ik denk dat ik het pas over 2 a 3 uur hoor ben ik bang. Maar idd, laten we uitgaan van een hernia. Morfine werkt helaas niet bij mijn vader, hij krijgt nu iets anders dat wel een beetje werkt maar hij verkeerd nog steeds in vreselijke pijn... Tis gewoon een vreselijk ongunstige situatie. Mijn moeder is zelf ook ziek en dan ook nog een broertje die de nodige zorg moet hebbe...
zo schattig
Ben blij te horen dat het geen ontsteking is!
Valt er toch even wat van je af.
net even lekker half uurtje in de stal van merrie en veulen gezeten, na 10 minuten kwam het veulentje twijfelend naar mij toe lopen, heeeeeeel langzaam
en begon aan mijn been te snuffelen
Na een minuut zei ik zachtjes "good girl" en toen maakte ze van schrik een sprongetje
alsof ze dacht "DAT DING MAAKT GELUID
"
Uiteindelijk was ze weer rustig en besloot ze te gaan liggen, weliswaar een oogje houdend op het vreemde "ding" in stal dat geluid maakt en beweegt 
stak zo haar pootje uit en tikte haar neus aan... en ja, veulentje maakte een sprong van schrik
omg wat had ik gelachen hihi
maar het is echt een heel levendig merrietje, bokt zelfs

Verder lijken ze idd op elkaar haha
Ze achtervolgen me nu als ik door het gangpad loop, zie je zo'n grijze turbo-kitten op full-speed naar me toe kruipen
ziet er zo komisch uit maar is zo onhandig
We hebben de regen wel echt nodig, dus wat dat betreft jammer. Maar het schijnt een best pittige tornado te zijn in Russel County nu als ik het goed heb begrepen. In elk geval gewaarschuwd dat iedereen daar naar de middelste ruimte moet gaan of basement en bij de ramen weg moet blijven. Maar dus nét niet bij ons. Het waait hier wel hard maar dat doet het al een aantal dagen