USA - Kansas, 3 maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley

Re: USA - Kansas, 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 16:20

Bah, dat je nu net zo ver weg moet zitten, vervelend. :(:) Sterkte!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:41

En weet je al iets meer Renee? :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 21:43

nee helaas, nog niks... ben bang dat ik het dan vandaag niet meer hoor...

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:46

Oh balen zeg! -O-

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:06

Wat rot voor je Renee :(:) hoop dat het snel beter gaat met je vader.. :(:)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:08

Heel veel sterkte met je paps Renee!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:10

hé renee wat vervelend meid.
Beterschap voor je vader !

Ik volg nog steeds, en geniet volop mee van je foto's hoor :j
Lijkt me een hele leuke, leerzame plek waar je terecht bent gekomen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 04:36

bedankt allemaal...

nog een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

en het jongste veulentje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:36

Wat een leuke foto's weer :D
Dat tongetje <3 :+:

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:53

lifaya schreef:
Bloemetje87 schreef:
Als je die knappe cowboy vind kom je dan nog wel terug of ga je dan denken aan emigreren met je "ik wil niet meer weg" ;) vinden we niet erg hoor... Hebben de bokkers spontaan een leuk nieuw vakantie adresje! ;)

He vervelend van je vader :( slecht nieuws is nooit leuk om te horen al helemaal niet als je zo ver weg bent.. Als het een hernia is valt er gelukkig meestal wel iets aan te doen. Vroeger moest je dan een x aantal weken in bed liggen maar inmiddels zijn ze er achter gekomen dat beweging beter is: o.a. fysio en wandelen! En natuurlijk aan de pijnstillers.. Ik hoop voor je vader dat het een hernia is en niet iets anders, vervelend maar dan kunnen ze er (volgens mij) iig iets aan doen! :) Mocht hij opgenomen worden: dan is hij iig in goede handen.. Misschien dat dit je een beetje geruststeld. Beterschap voor je vader en jij niet vergeten te blijven genieten hé! ;) Ik weet zeker dat je ouders liever hebben dat je nog enorm geniet van je tijd daar dan dat je je alleen maar zorgen maakt, je kan toch niet veel doen.. ;)

Als het echt iemand is bij wie ik de rest van mijn leven wil blijven zal ik absoluut emigreren :j beslist.

Vandaag om 10:00 zou de uitslag zijn in het ziekenhuis, mijn moeder werkt alleen nog dus ik denk dat ik het pas over 2 a 3 uur hoor ben ik bang. Maar idd, laten we uitgaan van een hernia. Morfine werkt helaas niet bij mijn vader, hij krijgt nu iets anders dat wel een beetje werkt maar hij verkeerd nog steeds in vreselijke pijn... Tis gewoon een vreselijk ongunstige situatie. Mijn moeder is zelf ook ziek en dan ook nog een broertje die de nodige zorg moet hebbe...

Haha nou laten we dan maar met z'n allen hopen dat je snel een onwijs leuke cowboy tegen komt, en dat je het volgend jaar erg druk hebt met gasten.. Misschien moet je dan een bed en breakfast beginnen :p

Wat een vervelende situatie inderdaad.., hopelijk hoor je snel meer!

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:54

Prachtige foto's trouwens weer! Veulentjes die hun tong uitsteken heb ik een zwak voor geloof ik hahahaha :D zo schattig :D

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:54

prachtige foto's!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 09:19

<3

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 13:28

Waw, wat een mooie foto's weer Lifaya. Vervelend van je vader. Hoor je vanavond (voor mij hier avond ^-^) hoe 't met hem gaat?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 15:00

Ik hoop zo snel mogelijk te horen hoe het gaat ja... wanneer weet ik alleen niet

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 21:09

Gelukkig valt het mee! Moet een speer of peesscheur zijn, erg pijnlijk maar met rust zal het genezen. Hij zit dus de hele dag films te kijken onder de pijnstillers op de bank :') Ben blij te horen dat het geen ontsteking is!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:35

Oh das fijn! :D Valt er toch even wat van je af.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:36

Idd, gelukkig dat het niets ernstigers is :)
Mooie fotos trouwens van de veulens <3

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:02

Dat is gelukkig een opluchting voor je.

Schattig dat Palomino veulentje weer. <3
Verwacht ook een Palomino. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 22:26

Palomino veulentje is echt een dondersteen ahah :P net even lekker half uurtje in de stal van merrie en veulen gezeten, na 10 minuten kwam het veulentje twijfelend naar mij toe lopen, heeeeeeel langzaam :') en begon aan mijn been te snuffelen :') Na een minuut zei ik zachtjes "good girl" en toen maakte ze van schrik een sprongetje :') alsof ze dacht "DAT DING MAAKT GELUID :oo " :') Uiteindelijk was ze weer rustig en besloot ze te gaan liggen, weliswaar een oogje houdend op het vreemde "ding" in stal dat geluid maakt en beweegt :')

Vanochtend toen ik in de stal was en de poes, waar de moeder perongeluk op stond, ook, was het veulentje de poes helemaal aan het checken en de poes, die echt vreselijk speels is :') stak zo haar pootje uit en tikte haar neus aan... en ja, veulentje maakte een sprong van schrik :') omg wat had ik gelachen hihi :P maar het is echt een heel levendig merrietje, bokt zelfs :))

Wat leuk tones! Altijd leuk veulentjes <3
ben idd erg blij dat het uiteindelijk meeviel, al heeft mijn pa nog steeds erge pijn, het is gelukkig iets dat geneesd.

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 22:50

Oef, dat moet een hele opluchting voor je zijn, te horen dat je vader het nog vrij oké stelt. Als je zo ver van huis bent is dat toch wel even stresserend voor je denk ik, omdat je niet meteen in contact staat met je ouders. Gelukkig is het 'maar' een peesscheur. Veel beterschap voor je vader alvast!

Het veulentje klinkt als een onzettend guitig dingetje. Ik kan de twee palominomeisjes wel niet helemaal uit elkaar houden, maar ze zijn toch allebei even mooi! ^-^

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 22:51

De ene heeft geen been aftekeningen en is veel lichter dan de andere, die 1 wit beentje heeft :P Verder lijken ze idd op elkaar haha :P

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 00:22

x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 04:40

mVeulentjes zijn altijd leuk, maar kittens zijn een drama ben ik achter gekomen :') Ze achtervolgen me nu als ik door het gangpad loop, zie je zo'n grijze turbo-kitten op full-speed naar me toe kruipen :') ziet er zo komisch uit maar is zo onhandig :')

Toen wij rond half 7 in Saint John op de gezamelijke BBQ aan het eten waren zagen we een storm aankomen, wij dus denken dat er eindelijk regen aan zou komen. Bleek dus ook tornado te zijn etc. Is het dus nét langs ons heen gegaan :') We hebben de regen wel echt nodig, dus wat dat betreft jammer. Maar het schijnt een best pittige tornado te zijn in Russel County nu als ik het goed heb begrepen. In elk geval gewaarschuwd dat iedereen daar naar de middelste ruimte moet gaan of basement en bij de ramen weg moet blijven. Maar dus nét niet bij ons. Het waait hier wel hard maar dat doet het al een aantal dagen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:39

He Renee, ik ben wel benieuwd hoe je nu tegen Nederland aankijkt, nu je in in zo'n prachtige omgeving bent :) Wil je graag terug of bevalt Amerika je veel beter? Ook qua klimaat, mensen enzo :)

Ik post niet zoveel trouwens maar volg het topic wel, mooie foto's :)