Vorige keer kreeg ik wel een vraag waarom we voor de 2e maal in een jaar tijd terug kwamen. Gewoon gezegd dat we dol zijn op de VS, vrienden op kwamen zoeken en lekker met vakantie gingen..
En we konden zo doorlopen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charles schreef:Ik ben dus 3 a 4 dagen in NYC en vervolgens ongeveer een week in LA en omgeving. Ik ga dus niet naar San Francisco oid. want dat is te ver. We huren wel een auto dus we zijn redelijk mobiel. San Diego staat wel op de planning, evenals de stranden, studio's, The Hills etc. Wat raden jullie ons aan?
Nadir schreef:Charles schreef:Ik ben dus 3 a 4 dagen in NYC en vervolgens ongeveer een week in LA en omgeving. Ik ga dus niet naar San Francisco oid. want dat is te ver. We huren wel een auto dus we zijn redelijk mobiel. San Diego staat wel op de planning, evenals de stranden, studio's, The Hills etc. Wat raden jullie ons aan?
Leuk hoor! Dan heb je genoeg te doen denk ik!
Oh dat is wel fijn Tallie, dat je met je mams reist, dan is lijkt het idd minder verdacht.
WhiteRose schreef:Oeh, klinkt goed Liberty & sologirl!
Purny, weet niet waar je heen wilt en wanneer, maar ik geloof dat ik iets over NY kan herinneren. Brussel is de moeite waard om te proberen, net als kayak.com.
Ik zit op Oahu, twijfel nog over een tripje naar Big Island.
liesJ schreef:ik ga 2 juni naar florida, we huren daar een prive villa op een park en huren dan een auto om overal heen te gaan.
als ik op uitjes zoek kom ik eingenlijk alleen maar studio's walt disney en dolfijnen zwemmen tegen, dit swillen we uiteraard ook bezoeken maar willen nog meer dingen doen.
wie weet er nog leuke/mooie dingen in florida
onze lijst tot nu toe:
- dolfijnen zwemmen
-disney
-studio's
- tussen krokodillen varen
- nasa
- water park
- seaworld