Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen met storingen (zoals gisteren) ga ik via Dvd 

. De deuren gingen eerst niet meer dicht, daarna niet meer open, licht ging uit, verwarming ging haperen en rijden kon hij ook niet meer
.
. Ditzelfde was in Dieren, richting Zwolle ook gebeurt met dat mat, en toen schoot de snelschakelaar er ook uit. Alleen kreeg de machinist toen de boel weer aan de gang. Alleen kwamen we daardoor wel wat later in Zwolle aan, waardoor er niks van mijn schaft over bleef

!!
Inoterry schreef:We kwamen iets over half 8 in Olst aan, en toen ging het echt fout. Bij vertrek uit Wijhe hadden we al twijfels hoor, we zagen lichtflitsen bij de trein, terwijl de loc achterop liep. Ditzelfde was in Dieren, richting Zwolle ook gebeurt met dat mat, en toen schoot de snelschakelaar er ook uit. Alleen kreeg de machinist toen de boel weer aan de gang. Alleen kwamen we daardoor wel wat later in Zwolle aan, waardoor er niks van mijn schaft over bleef
ik dacht ook dat zes niet mocht.. tenzij het allemaal drietjes zijn.. dan past het net. Gok dat er dus een viertje tussen heeft gezeten 

Ik probeer die trein in de spits 's ochtends echt te mijden, wat een rotstuk zeg. Laatst kwam ik uit het treindeel van Leeuwarden en wilde doorlopen naar het einde van 12b (voor de tunnel). Dan loop je langs alle Groningers die staan te wachten. Toen werd er omgeroepen dat Groningen van een ander spoor zou vertrekken - nou, mensen zien je niet staan hoor
Samen met een hoop anderen werden we bijna het spoor op geduwd, meerdere keren.. Wat een kudde zeg.
Sowieso scheelt het met koppelen en loopafstand,
anders komt hij aan op 18 en dat is me te ver