Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milou schreef:
Ik kom hier even binnenvallen, mag ik hier meepraten?
Ik ga de 20e naar Turkijke, samen met mijn moeder, vriend van mijn moeder en mn broer. We gaan naar een plaatsje wat 20 km van Bodrum ligt, volgens mij heet het zoiets als turkischwiet ofzo {kan nu ook iets heel raars zeggen, maar volgens mij spreek je 't zo uit} Heb er heel veel zinin.
Joceline schreef:_Lisanne: Ik vind zo'n fotoshoot heel gaaf maar ik vraag me af hoe loopt zoiets? Hoe (en wanneer) kom je aan de foto's?
_Lisanne schreef:Joceline schreef:_Lisanne: Ik vind zo'n fotoshoot heel gaaf maar ik vraag me af hoe loopt zoiets? Hoe (en wanneer) kom je aan de foto's?
Bij ons op het resort waren er verschillende fotografen. En zaterdagavond waren we wat aan het drinken op het terras en toen had ie een paar foto's van ons gemaakt. En toen vroeg hij daarna of we zin hadden in een fotoshoot. Dus toen voor maandagavond tijdens zonsondergang afgesproken.Dus toen hebben we op verschillende plaatsen foto's gemaakt, iets van 3 kwartier mee bezig geweest.
Toen de volgende ochtend had hij alle foto's klein uitgeprint en toen een afspraak gemaakt over de prijs. Uiteindelijk mochten we allemaal 20 foto's uitzoeken van 13 x 18 en 1 van 20 x 30. We hebben alle foto's op CD en ook alle kleine foto's hebben we gekregen.
Was echt super en zijn allemaal hartstikke mooie foto's!
Milou schreef:
Ik kom hier even binnenvallen, mag ik hier meepraten?
Ik ga de 20e naar Turkijke, samen met mijn moeder, vriend van mijn moeder en mn broer. We gaan naar een plaatsje wat 20 km van Bodrum ligt, volgens mij heet het zoiets als turkischwiet ofzo {kan nu ook iets heel raars zeggen, maar volgens mij spreek je 't zo uit} Heb er heel veel zinin.