Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Wij zitten morgen in appartement Greenpark![]()
He weet iemand trouwens precies hoe duur het visum is? Vorig jaar was dit nog 10 euro, maar hoor verschillende verhalen. De ene zegt dat het nu 15 euro is en de andere zegt dat het nog steeds 10 euro is.

_Noraly schreef:Lous schreef:Wij zitten morgen in appartement Greenpark![]()
He weet iemand trouwens precies hoe duur het visum is? Vorig jaar was dit nog 10 euro, maar hoor verschillende verhalen. De ene zegt dat het nu 15 euro is en de andere zegt dat het nog steeds 10 euro is.
het is op izmir (menderes) iig 15 euro. Maar op het papiertje (dat je bij je id krijgt) staat ook dat het 15 euro is geworden, is gewoon vaste prijs toch?
Over een jaartje weer. Ging gelukkig goed dit keer, dus ben best tevreden haha 
We gaan 11 dagen, dus zolang ik nu nog moet wachten, zolang zijn we daar.
Ik heb zon zin!!

Wat een ellendige service! Het meenemen van de bagage was dus niet zo makkelijk als mij verteld was. Heb de stewardes erg lief aan moeten kijken of het wel mee mocht. Terwijl ik zwart op wit had staan dat het zonder problemen mee kon. De beslissingen die dus op het kantoor genomen worden schijnen toch iets anders te zijn dan in de praktijk. Helaas vertraging op de heenreis, flink moeten wachten op Antalya, geen Nederlands sprekende gids, zelf in moeten checken ( daar is het hotel loop zelf maar) maar we waren er eindelijk en ik had er toch nog flink zin in! Maar toen... Ik had een appartement maar kreeg een hotelkamer, het hotel was overboekt. Ik had zoiets van oke dan maar een hotelkamer alleen miste wel mijn keuken. Toen kreeg ik het bericht van mijn gecancelde vlucht. Nieuwe vlucht bevestigd maar moest wel om 12 uur mijn kamer uit. Heb toen mijn koffer gepakt en ben toen al uitgecheckt en naar mijn vriend gegaan. Dag van te voren eindelijk nieuwe vluchtnummer gekregen. Toch zelf nog even met het kantoor gebeld waarna bleek dat de vlucht weer verzet was.
De vlucht was erg rustig. Meteen na het opstijgen in slaap gevallen, had 3 legen stoelen weten te bemachtigen
en werd wakker gemaakt voor de landing! Vanochtend geland op Brussel waar wij met de bus vervoerd zouden worden naar Eindhoven. Niemand te zien van de maatschappij.
Uiteindelijk een bus gevonden maar die ging alleen naar Amsterdam en wilde niet in Eindhoven stoppen. Hij wist ook niet hoeveel mensen hij precies mee moest nemen en had ook geen namen. Uiteindelijk bleef ik samen met een ander echtpaar over. Alle nummers gebeld van de reisleiding, kantoor, manager, hotels ect maar geen antwoord. Na 45 minuten rond gelopen te hebben hadden we besloten om maar een trein te nemen toen een buschauffeur naar ons toe kwam. Eindelijk konden we verder naar Eindhoven. Echt wat een ellendige maatschappij. Dit was de eerste en meteen de laatste keer.
Nou gaat hij al een aantal jaar naar Turkije en heeft nog nooit vaccinaties gehad. Ik las op internet dat DTP en hepatitis A wel aangeraden worden. Nu vroeg ik me een beetje af hoe noodzakelijk die vaccinaties zijn? Vind het niet erg ofzo om ze te halen. Maar vroeg het me gewoon af.