Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmert schreef:Ik ga 2 januari een week naar Frankrijk het plaatsje Superdevoluy
dutchy_ schreef:Haha nee koud waxen heb je helemaal niks aan. Sommige mensen doen dat wel eens, maar is inderdaad niet handig.
Heet waxen doe ik als ik echt intensief ski om de 3-4 dagen (als het echt voor een opleiding is ofzo). Als ik voor langere tijd in oostenrijk zit om les te geven dan wax ik om de 2 weken, ligt er ook wel een beetje aan.
Zelf de spullen aanschaffen is helemaal niet zo duur, waarschijnlijk ben je nog goedkoper uit met spullen kopen dan 1 waxbeurt, maarja je moet natuurlijk wel weten hoe het moet.
_karin_ schreef:Ik vergeet nooit meer dat ik offpiste was gegaan (nee niet heel extreem) met huurski's en ik ze ging inleveren. Er was weinig sneeuw gevallen en was af en toe wel een steentje tegengekomen.Mijn Duits is echter belabbert dus die man vroeg me eerst heel snel wat, snapte ik niet, herhaalde hij het:
''bist. du. viel. über. die. steine (?). gefahren?''
En dan ook echt met een stop bij iedere punt. Echt het was zó dom. Ik schaamde me dood, die ski's hadden idd een paar flinke krassen. Arm huurmeneertje!
Elise schreef:Jaaa wij gaan dit jaar ook weer
We gaan 3 januari een week naar St. Gallerkirch in Oostenrijk. Ik duim voor een sneeuwrijk jaar dit keer!!