Hoe herkenbaar!
Ik roep het nu ook al een jaar of 3 hardop (ben nu 20) dat ik zodra ik kan weg wil uit Nederland. Loop tegen precies dezelfde dingen op. Sowizo kan ik niet tegen dit klimaat, loop nu alweer met winterhanden rond

Dus de periode van het constant koud hebben, dode handen/voeten hebben van de kou is weer begonnen. Heb het idee dat ze zomer hier maar hooguit 1 maand duurt. De rest van de tijd regent het of is het net niets..net rond de 20 graden.
Wordt er ook vaak erg depri van. Weer regen, weer een grijze dag, weer storm. Daarnaast erger ik me aan alle files en dat alles bebouwd is, voel me hier zo opgesloten. Mocht ik nederland niet uit komen ga ik zeker weg uit deze regio ( gooi/amsterdam). Lekker naar het noorden

.Maar denk dat alles daar ook in no time volgebouwd wordt.
Ben nu druk bezig met mijn studie, ben n 2e jaars. In mijn 4e jaar kan ik een half jaar op stage naar het buitenland. Dit ga ik ook zéker doen, en meteen naar een plek waar ik wel zou willen wonen. Even heel goed mijn best doen daar en dan hopen dat ik daar mijn toekomstige plekje kan creeren

Ik heb gelukkig een beroep uitgekozen waar ik denk ik overal lekker makkelijk mee aan t werk kan.
Toch denk ik dat het in de praktijk kan gaan tegenvallen. Hoe doe je dat met je vriend. De kans is klein dat je iemand vind die met je mee wil, of dat je daar binnen no time een leuke gozert vind. Alleen daar zijn lijkt me helemaal niets!