Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Ilse_C schreef:Jaa we gaan met de auto idd![]()
Het is gewoon echt te lang rijden eigenlijk...we trekken er gelukkig ook 3 dagen voor uit
Wow!! 3 DAGEN!!! Pff, ik zou er niet aan moeten denken om zo lang te zitten! Wij sjeesen gewoon in 16 uur erheen! Niet te lang vies en plakkerig in die auto zitten hor!
Zwitsal schreef:Ilse_C schreef:Ik gaan ook naar Spanje!
Met mn ouders en een vriendin gaat mee![]()
We gaan 10 juli weg, en zijn daar iets van de 12e
We gaan naarr Platja d'Aro (ongeveer 10 km boven blanes)
Heb der ook al veel zin in
hee!!
ga ik ook heen,
met mn vriendin en haar ouders!
we vliegen 11 juli, 25e weer terug ^^
edit : net even in je profiel gespiekt...
ik heb ook op t hfc gezetenwat toevallig !!
_xMichelle schreef:Wij doen er ook zo'n 2/3 dagen over. Want mijn ouders willen persé overnachten in Frankrijk in zo'n formule 1 hotel.. Geen idee wat het inhoud.
Citaat:Is idd wel heel toevallig! Wanneer zat je op 't hfc?? Dan woon je zeker ook in hhw??![]()
Jullie gaan dan wel makkelijk met het vliegtuig, uurtje zitten en je bent der
Citaat:
Ilse_C schreef:Wij zijn met de caravan, dus kunnen zowieso niet zo hard rijden, en we wonen nog ens bovenin NL![]()
We kunnen zo gewoon rustig aan doen en wanneer we willen stoppen zoeken we een camping op, overnachten daar lekker en gaan de volgende dag rustig aan verder... Tis opzich wel te doen
DarkDreamer schreef:Wij gaan naar L'Estartit (Licht bij de Costa Brava, vlak bij Barcelona). Tis daar echt relaxed, en dr is een manege vlakbij dus ik vermaak me wel hoor.
We gaan daar naar een camping die nog net niet op het strand licht (Camping El Molino). Dus ook dat is fijn
.
Heb er echt zin in!!