11 uur vliegen, wat doe je in die tijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Re: 11 uur vliegen, wat doe je in die tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:47

Wat doe je in die tijd, nou uhm... je vervelen hahahaha... Net terug uit Australië (onvoorstelbaar & onvergetelijk), dat is eerst (in ons geval) 11 uren naar Hong Kong en dan nog 10 uren naar Sydney, op de terugweg bijna 8 uren van Perth naar Hong Kong en daarna 13 uren naar Amsterdam. Gelukkig op de terugweg een stopover van 2 dagen in Hong Kong gedaan. Wij vlogen met Cathay Pacific, hadden een eigen schermpje in de voorstoel met (vage) films, ook computerspelletjes zaten erop maar die liepen helaas vast, je kon radio luisteren, en ja naar buiten kijken maar ja we vlogen 's nachts dus dat viel af. Alleen af en toe het 'luikje' ff omhoog om naar de sterren te kijken. Af en toe krijg je voer, werkelijk op de meest onmogelijke momenten komen ze met 'diner' aan (1 uur 's nachts of zo)... Dat doen ze om je vast wat in het ritme van je bestemming te krijgen.

Oh ja en op het schermpje kun je ook zien hoe de reis vordert, waar je vliegt, hoe laat het is waar je vertrok en waar je heengaat, hoe hoog en hoe snel je vliegt en hoe laat je aankomt. Da's soms ook leuk tijdverdrijf. Lezen lukte mij niet in het vliegtuig, er is best veel lawaai door o.a. de airco en ik heb een concentratie-afwijking. Slapen idem dito. Maar op de terugweg toch even gedommeld, zoooooo moe, maar uiterst voldaan Haha!

Ik ga vast nog eens terug naar Australië, maar zeker niet om de lange vliegreis...
@DendroFleur hierboven: ik ben absoluut niet van de pilletjes en poeders (lees: gemiddeld 3 ibuprofennetjes per jaar) maar ik zou de volgende keer bij zo'n lange nachtvlucht wel een pilletje willen proberen!

Veel plezier in Mexico, lijkt me ook heel apart!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:57

pretletter17 schreef:
Ik ga vast nog eens terug naar Australië, maar zeker niet om de lange vliegreis...
@DendroFleur hierboven: ik ben absoluut niet van de pilletjes en poeders (lees: gemiddeld 3 ibuprofennetjes per jaar) maar ik zou de volgende keer bij zo'n lange nachtvlucht wel een pilletje willen proberen!

Maar dit is natuurlijk een heel eind vliegen dus dat kan ik me dan wel voorstellen. Ik heb toen ook geslapen. Moest wel want alles was donker. En dan wordt je wakker bij de geur van warme broodjes, ging bijna over mijn nek.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:45

ik zit nu in australie maar ik heb me tijd gedood met slapen films kijken en lezen, verder is dr niet veel te doen helaas. Maar 11 uur is wel redelijk te doen, invergelijking met zon 20 uur Haha! naar hier

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 17:00

We hebben gelukkig al vaker gevlogen (o.a. USA) maar toen waren we een heel stuk jonger en heb ik iig de hele vlucht geslapen ofzo..
Ik denk niet dat t me deze keer ook gaat lukken.

Ben trouwens net naar de stad geweest; boeken gehaald! O.a. De duivel draagt Prada (+ t 2e boek daarvan), Het meisje met 9 pruiken en Shopaholic&Baby. Verder hebben we nog wel een paar spannende boeken. Genoeg leesvoer dus!

En verder: t spelletje SET! misschien kent iemand dat? Erg leuk Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:03

Ik slaap dus gelukkig wel veel.

Verder doe ik aan muziek luisteren en heel veel dromen ik kan namelijk ook slapen met ogen open.
Ik lees heel veel.

Bovendien laat ik die Stewardessen veel lopen Schijnheilig als je met china airlines vliegt, kun je zelf in de economic class drinken bestellen.

en films kijken en ben verslaafd aan sudoku

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:50

Slapen is inderdaad de beste oplossing. Gewoon zorgen dat je extra moe bent voordat je het vliegtuig instapt Knipoog
Ik vermaakt me verder ook heel erg met lezen, puzzelboekjes en tetris (zo'n 1000 in 1 spelleding die je voor een euro bij de speelgoedwinkel kan kopen Knipoog)

Veel plezier in Mexico!!