Megan_ & Ik onmoeten Orlando Bloom!! (met foto's en video!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonaire

Re: Megan_ & Ik onmoeten Orlando Bloom!! (met foto's en video!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:21

Wat ontzettend cool! Merkte trouwens bij het eerste filmpje dat de camera nog wel een wat zakte.. Leuke spijkerbroek zeker?

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 11:34

Gaaf seg! Ben afgelopen weekend ook naar Londen geweest...

Hoe was het theater stuk??? Ik kon niet gaan, door tijd en geld gebrek helaas Verdrietig Maar ik heb hem wèl buiten gezien op donderdagavond Haha! Hij is zo'n lekker ding en zo super aardig! Stond al eventjes te wachten toen er nog niemand stond whaha. Security was me steeds in de maling aan het nemen en van 1 kerel had ik echt schrik *lol*

Toen hij buitenkwam werd iedereen echt gek, denk dat er makkelijk 100 tot 200 man stond te wachten! Er stond géén auto toen, hij ging ergens anders naar buiten denk ik. Maar hij heeft wel minstens 10 minuten handtekeningen staan uit delen! Stond vooraan en heb een handtekening en had paar gave foto's! Helaas heeft mijn XD-card het begeven en zijn al men foto's weg Huilen Boos! Maar goed, heb toch de herinnering hè... Hij zag er zooow goed uit, niet normaal man! Veel lekkerder dan ik eigenlijk had verwacht Knipoog *lol* Nou ja, weer een ervaring rijker hè, haha!

Heb verder ook nog 4 leden van de cast van 'Heroes' ontmoet en David Schwimmer (Ross uit Friends) heb ik ook toevallig gezien. Jaja, was een erg leuk weekendje Haha! Knipoog Maar wel jammer van men foto's Huilen Verdrietig Huilen

Shanti_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 23:31

Cool joh :d

ZEG WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S ? Nagelbijten / Gniffelen

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 14:22

Had ie toevallig een zwart vest aan die avond ? *LOL*

Jammer zeg dat je foto's weg zijn!!! Ik heb ze gelukkig nog wel maar moet ze nog laten ontwikkelen Tong uitsteken

Nienke d'r foto's komen nog, wegens prive omstandigheden duurt het wat langer..

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:37

Megan_ schreef:
Had ie toevallig een zwart vest aan die avond ? *LOL*

Hij had een donker hemd aan die avond met een witte shirt onder denk ik. Nou ja, zou de foto's raadplegen, maar helaas, dat gaat dus niet meer Huilen Had zo'n prachtige foto van zen lach en foetsie weg *zucht* Stomme camera Boos! Vriendin die mee was, heeft een aantal foto's (en een filmpje van zen achterkant Duivel Pling whahahaha), misschien dat ik die nog krijg. Dan vraag ik of ik de foto's mag gebruiken en dan post ik ze ook wel even Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:10

Jaa graag ben erg benieuwd hihi!! Maar ben jij 's middags of 's avonds gegaan? En zijn auto was er niet?

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:10

Wij zijn s'avonds gegaan, na de voorstelling. En nee zijn auto was er toen niet... De dag erna (vrijdag) wel, maar toen stonden we helemaal achteraan en heb ik niks gezien, nou ja, gingen toen ook niet voor hem naar daar, maar toch even geprobeerd, helaas zonder succes haha.
Waarom zijn auto er die avond niet stond, is me ook een vraag whaha. De security zei dat hij ergens anders naar buiten ging of zoiets, nou ja, hij is toch een heleboel handtekeningen komen uitdelen, dus wij ook weer blij Knipoog

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:25

Jaaa las je die maar hebt inderdaad!

In de ditjes & datjes van deze week (gratis te halen bij Dirk van de Broek/Digros) staat uitgebreid intervieuw ook met foto's van hem handtekeningen uitdelent in Londen!