Vertel!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vertel!!! 
)
daantjuhhh schreef:Nou shan???
Ik zie je online op MSN.. hoe gaat het met Hilbert???
*is totaal niet nieuwsgierig*
Elessar schreef:Ik hoor net van Shanna dat Aniek/Tha_Niekje hier even een berichtje gaat plaatsen. Kom maar op.
En nu is ze eerst maar gaan douchen)
). Vandaag zijn we mee geweest naar een training en hebben we ook gezien hoe Hilbert en Josephine het samen deden! Vandaag wederom veel foto's gemaakt. Morgen gaan ze weer ergens anders trainen en gaan we weer mee en foto's maken.
). Vandaag zijn we naar het hoogste punt van Denemarken geweest, hele moeilijke naam, maar eindigde op berg in het Deens.

Beetje laat maargoed. 

Oftewel, er is veel over gebleven. Om alles op te krijgen hadden we de hele weg full-time moeten schransen 

) En goed dat het met hilbertje leuk gaat! sologirl schreef:Zo dat zijn zeker veel foto's! Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen (Shan bijna!) En goed dat het met hilbertje leuk gaat!
Maar gelukkig ben ik ook niet slecht in lekker weg schieten 

Tha_Niekje schreef:sologirl schreef:Zo dat zijn zeker veel foto's! Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen (Shan bijna!) En goed dat het met hilbertje leuk gaat!
Had ergens gelezen dat we niet terug mochten komen met minimaal een paar honderd foto's![]()
Maar gelukkig ben ik ook niet slecht in lekker weg schieten
Shanna heeft ook nog wel wat foto's, maar die heeft Hilbert voornamelijk gefilmd