Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rowo schreef:De kans dat je zoiets gebeurt is misschien wel niet super groot, maar ik pas daar wel op. Ik ga er niet meer alleen op stap of in de auto, maar altijd met zijn 2en. Op bonaire voelde ik me wel super op m'n gemak. Wat een relax eiland heel anders dan curacao.
Hackie schreef:Heeft er iemand nog leuke foto's van bonaire?
Dan mag je ze Pben, en nog leuke hotspots van curacao mag je ook PBen
Lisa_vD schreef:napoleon schreef:Cool! Ben je ook van plan één en ander te gaan ondernemen? Wij willen in ieder geval een dag gaan duiken (uiteraard nemen we zowieso onze snorkelspullen mee!)
Uhm..
- dolfijnen zwemmen
- misschien dagje Aruba
- auto huren om het eiland te bekijken
- naar willemstad (goedkoop shoppen)
- en uiteraard zonnen![]()
Volgens mij nog wel meer, maar we moeten daar nog uit kiezen. Vriendin is ook heen geweest en die heeft me een hele waslijst gegeven met alle dingen die je moet doen.
Ik zie alleen wel op tegen het 10 uur in een vliegtuig zittenZo saai en lang is dat
Lisa_vD schreef:Ik zit trouwens in het chogogo resort. Ik stijg volgende week vrijdag om twintig over 11 s' ochtends op en maak een tussen landing in Aruba. Waar ik heel blij mee benIk land als het goed is om 10 over 5 op Curacao.
Anouk01 schreef:Een vriendin van een vriendin van mij loopt daar een jaar stage.
Ze is al 2 keer overvallen. 1 keer in een Discotheek werd ze bedreigd en moest ze haar telefoon enzo afgeven. En de andere keer werd ze door 3 jongens een steegje ingetrokken, werd er een mes op haar keel gezet en moest ze ook al haar spullen afstaan.
Vind t best griezelig al die verhalen dat het zo crimineel is daar, maargoed we gaan gewoon over 3 weekjes
napoleon schreef:Volgens mij is er altijd overal wel criminaliteit. Heb in ieder geval ontzettend veel zin om de 19e lekker een week te gaan zonnen en luieren Leuke tips heb ik ook al voorbij zien komen, dus het word vast een fijn weekje
Lisa_vD schreef:napoleon schreef:Volgens mij is er altijd overal wel criminaliteit. Heb in ieder geval ontzettend veel zin om de 19e lekker een week te gaan zonnen en luieren Leuke tips heb ik ook al voorbij zien komen, dus het word vast een fijn weekje
Jij komt wanneer ik ga
MArl0esJuh schreef:Sea Aquarium, struisvogelfarm en grotten van Hato vind ik een aanrader. En als je naar de struisvogelfarm gaat, op die weg daarna toe zit ook een Aloe Vera plantage. Daar hebben ze echt heerlijke cremes.