Nepartikelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Nepartikelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:24

LeOnie: In griekenland verkopen ze ALLEEN maar nepperds. Er wordt viel gewaarschuwd dat het vaak zo ontiegelijk echt lijk mr het toch echt nep is.!
Casperrr: oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gelukkig is je tas binnen!. Echt leuk, nu ik nog eentje he Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:24

Maar eigelijk is lv wel gedaan Tong uitsteken dus moet je naar een ander merk nepperts gaan zien Tong uitsteken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:42

Ja agh ik blijf het altijd mooi vinden Haha!

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:00

nou nu ik dit weet ga ik zeker goed opletten, haha Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:30

haha Lachen

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:35

omdat dure winkels de deuren moet sluiten mag het niet meer?
ach hoeveel slagerijen en kleine winkeltjes zijn niet op de fles gegaan door grote supermarkt ketens..

ik snap dat ze ergens een grens moeten trekken... maar toch...
als ik op vakantie ben neem ik ook vanalles mee voor mn ouders en broertjes, en echt niet om te handelen..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:38

tinaaz schreef:
omdat dure winkels de deuren moet sluiten mag het niet meer?
ach hoeveel slagerijen en kleine winkeltjes zijn niet op de fles gegaan door grote supermarkt ketens..

ik snap dat ze ergens een grens moeten trekken... maar toch...
als ik op vakantie ben neem ik ook vanalles mee voor mn ouders en broertjes, en echt niet om te handelen..

sluiten is een groot woord, want de grootste neppers zijn van de grootste modehuizen Lachen

Zoals lv gaat er niet echt van onder, maar wie zo duur gaat wilt exclusiviteit. Dus niet dat iedereen ermee rond loopt en dat is wel een terugslag. Maar nu ook niet weer zo hard.

Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen voor neppers gaan Lachen niet iedereen kan zich echte spullen permiteren.
Bv wie kan vierhonderd euro voor schoenen geven, die niet te vergelijken zijn met de gewone schoenen in de winkel.

Als je die nep vind zal niet even goed zitten, maar is toch al eens iets

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:55

tinaaz: de echte grote winkels gaan idd niet ten onder. Maarja het hoort gewoon niet. Hun ontwerpen iets en iemand gaat dat namaken en verdient er nog kei veel op ook. Iedereen loopt dan met dat merk rond, waar is dan de appartheid gebleven? En de echte rijke mensen die kopen niet bij een handelaar maar bij de echte winkels. Mrja jij handeld misschien niet, maar er zijn er heeeel veel die dat wel doen. Je kan het zo zien dat een diegene het misschien een beetje verpest hebben voor de mensen die er geen grootste winst-bedoelingen mee hebben.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:00

C_hristel schreef:
tinaaz: de echte grote winkels gaan idd niet ten onder. Maarja het hoort gewoon niet. Hun ontwerpen iets en iemand gaat dat namaken en verdient er nog kei veel op ook. Iedereen loopt dan met dat merk rond, waar is dan de appartheid gebleven? En de echte rijke mensen die kopen niet bij een handelaar maar bij de echte winkels. Mrja jij handeld misschien niet, maar er zijn er heeeel veel die dat wel doen. Je kan het zo zien dat een diegene het misschien een beetje verpest hebben voor de mensen die er geen grootste winst-bedoelingen mee hebben.

De winkels doen meer winst op wat je denk hoor, waarom denk je dat anders in sommige uitverkopen de goederen van vierhonderd plus voor geen probleem voor zeventig euro weggaan Tong uitsteken

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 17:49

Ik ga deze zomer naar Thailand en Maleisie maar ik vlieg vanaf Dusseldorf, weet iemand of deze regels ook in Dusseldorf gelden?

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:12

ik ga van de zomer naar kreta het maakt mij niet uit of het nep is de truitjes, of schoenen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:18

katiavl schreef:
C_hristel schreef:

De winkels doen meer winst op wat je denk hoor, waarom denk je dat anders in sommige uitverkopen de goederen van vierhonderd plus voor geen probleem voor zeventig euro weggaan Tong uitsteken

Ja ik weet dat ze kei veel winst maken. Mr ik bedoelde dat eigenlijk dat het niet eerlijk is dat de handelaren hun producten namaken en daar ook heel veel geld mee gaan verdienen terwijl het eigenlijk mr een beetje nageaapt is.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:18

_Michelle_ schreef:
Ik ga deze zomer naar Thailand en Maleisie maar ik vlieg vanaf Dusseldorf, weet iemand of deze regels ook in Dusseldorf gelden?

Ik heb geen idee! Miss gewoon even navragen ergens? Of google'en ofzo

LaUrOssssss

Nepartikelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 23:28

hey vraagje nog
als ik het goed begrijp mag je gewoon 3 dingen meenemen naar je land
weet iemand of dit ook voor belgie geld?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:02

Ik vraag me dan af hoe dat in de VS zit?
Lijkt mij dat als je gewoon daar in de stores je kleding koopt, dat het dan wél echt is, en geen neppers. Neppers ga je immers niet in een winkel verkopen?
Maar mochten ze je snappen met een teveel aan kleding, krijg je dan alleen je invoerrechten alsnog of betaal je dan alsnog ook een boete? (terijl het volgens mij gewoon echt is...)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:06

uhh en als je nou gewoon kleding aanhebt en zegt dat het uit NL is en nèp?

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:07

ach... :'ga boeven vangen' Koe . denk ik zo

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:09

panache schreef:
ach... :'ga boeven vangen' Koe . denk ik zo

Doen ze toch Lachen mensen pakken met illigale kleding

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:10

ik snap überhaubt niet waarom ze het niet verbieden namaak merkkleding.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:12

panache schreef:

Omdat het een negatief effect heeft op de originele merken, en omdat het zwarte markt is

Vind de eerste al genoeg reden Lachen uberhoud raar dat mensen fake merken moeten dragen, koop dan gewoon geen merk Lachen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:22

Ik koop nog liever een echt merk van scapino bijvoorbeeld dan zo'n nepmerk. Het ziet er echt niet uit. Laatst zag ik weer zo'n meisje met een gsus shirtje. Nou het zag er echt niet uit, niet getailleerd zeg maar, het hing gewoon om haar heen. Merkje zag er nep uit.
Triest gewoon.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:32

ga in de meivakantie naa tukije, we zijn met 4 personen,(vader moede ik en me zusje)
dus we mogen dus zegmaar 12 kledingstukken meenemen, 12 schoenen, accesoires en 12 dvd's gevallen enzo?
haha dat tikt wel lekker aan bij ons dan...

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:38

katiavl schreef:
panache schreef:

Omdat het een negatief effect heeft op de originele merken, en omdat het zwarte markt is

Vind de eerste al genoeg reden Lachen uberhoud raar dat mensen fake merken moeten dragen, koop dan gewoon geen merk Lachen

alsnog kunnen ze zich beter bezighouden met dé echte boeven, verkrachters, drugs etc.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:41

Zijn genoeg politie veiligheidsmensen Lachen

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:48

katiavl schreef:
Zijn genoeg politie veiligheidsmensen Lachen

en nog, er gebeurd genoeg op straat..