Casperrr: oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gelukkig is je tas binnen!. Echt leuk, nu ik nog eentje he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinaaz schreef:omdat dure winkels de deuren moet sluiten mag het niet meer?
ach hoeveel slagerijen en kleine winkeltjes zijn niet op de fles gegaan door grote supermarkt ketens..
ik snap dat ze ergens een grens moeten trekken... maar toch...
als ik op vakantie ben neem ik ook vanalles mee voor mn ouders en broertjes, en echt niet om te handelen..
C_hristel schreef:tinaaz: de echte grote winkels gaan idd niet ten onder. Maarja het hoort gewoon niet. Hun ontwerpen iets en iemand gaat dat namaken en verdient er nog kei veel op ook. Iedereen loopt dan met dat merk rond, waar is dan de appartheid gebleven? En de echte rijke mensen die kopen niet bij een handelaar maar bij de echte winkels. Mrja jij handeld misschien niet, maar er zijn er heeeel veel die dat wel doen. Je kan het zo zien dat een diegene het misschien een beetje verpest hebben voor de mensen die er geen grootste winst-bedoelingen mee hebben.
katiavl schreef:C_hristel schreef:tinaaz: de echte grote winkels gaan idd niet ten onder. Maarja het hoort gewoon niet. Hun ontwerpen iets en iemand gaat dat namaken en verdient er nog kei veel op ook. Iedereen loopt dan met dat merk rond, waar is dan de appartheid gebleven? En de echte rijke mensen die kopen niet bij een handelaar maar bij de echte winkels. Mrja jij handeld misschien niet, maar er zijn er heeeel veel die dat wel doen. Je kan het zo zien dat een diegene het misschien een beetje verpest hebben voor de mensen die er geen grootste winst-bedoelingen mee hebben.
De winkels doen meer winst op wat je denk hoor, waarom denk je dat anders in sommige uitverkopen de goederen van vierhonderd plus voor geen probleem voor zeventig euro weggaan
_Michelle_ schreef:Ik ga deze zomer naar Thailand en Maleisie maar ik vlieg vanaf Dusseldorf, weet iemand of deze regels ook in Dusseldorf gelden?
panache schreef:ach... :'ga boeven vangen'. denk ik zo
panache schreef:ik snap überhaubt niet waarom ze het niet verbieden namaak merkkleding.
katiavl schreef:panache schreef:ik snap überhaubt niet waarom ze het niet verbieden namaak merkkleding.
Omdat het een negatief effect heeft op de originele merken, en omdat het zwarte markt is
Vind de eerste al genoeg redenuberhoud raar dat mensen fake merken moeten dragen, koop dan gewoon geen merk
katiavl schreef:Zijn genoeg politie veiligheidsmensen