Morgen kom ik alweer terug naar Nederland. Het was echt een super vakantie, je meot zeker Palma bekijken... Zat zelf in Cala D´Or (Cala Egos), hotel la Mirada.
Het is de laatste dagen minder weer, maar ik vind het wel even lekker (wat minder hitte) Gisteren regende het héérlijk! Even het thuis gevoel haha Voor de vakantiegangers wel minder natuurlijk....
Ben nu alweer thuis. Het was hartstikke bewolkt toen ik naar huis ging woensdagochtend! Wel jammer voor mijn laatste dag, maar vond het eerlijk gezegd niet zo erg. Als ik op het strand zat en niks deed droop het zweet van mn voorhoofd af!
Ja ik heb een dag regen gehad, en 2/3 dagen was t bewolkt Desalniettemin een heerlijke vakantie gehad! Ik zat in aparthotel Ben Hur in Playa de Palma. Lekker tussen de Duitsers dus !
We gingen meestal uit in El Arenal, wel n stukje lopen( van Balneario 8 naar 3-1). De Veronica was iig favoriet!! Verder zijn we een dagje naar Palma gegaan, echt n superstad! En we zijn naar BCM ( discotheek in Magaluf) gegaan...al met al iig erg leuk en gezellig :D ( ik wil terug :p)
Hoi Hoi, Ik ga de 29ste weg naar mallorca Cala d or appartement playa ferrera (iemand ervaring mee??? ) Zijn er hier veel dingen te doen? zo ja zoals wat ? en wat is zeker aan te bevelen om te doen ? Wordt mijn eertse keer vliegen ga altijd naar frankrijk met mijn ouders en nu voor het eerst met mijn vriend vliegen haha spannend volgende week krijgen we de tickets ben benieuwd we kunnen lekker vanaf 16hoven in rotterdam vliegen lekker dichtbij huis !
Heb er (jeetje, alweer zo lang geleden) 3 jaar geleden een hele zomer gewerkt en lees nu echt met weemoed jullie verhalen. Als ik mijn dochter niet had, zat ik er élke zomer!
Ik moet zeggen dat ik de 538 qua grootte toch wel wat tegen vond vallen. De muziek daarentegen was wel top, maar bij de Veronica vond ik t nog beter. Vooral de SlamFM party's met Mental Theo & Rob Toonen
538 is idd niet zo groot én heel warm. Vooral als je de hele nacht staat te schenken, dansen en zuipen
Muziek werd 3 jaar geleden door mijn ex gedaan, maar die was er niet deze zomer. Veronica gingen wij altijd naartoe na werk in 538. Of broodje eten en slapen!
Nou voor diegene die nu op vakantie zijn op Mallorca, die hebben echt pech Het weer is hier nu zo'n dikke week, bar slecht... Alleen maar regen en onweer
Een dikke week al? Dat kan niet, want wij zijn pas afgelopen woensdag weggegaan, en dinsdag was het nog mooi weer Het regende woensdagmorgen wel. Dus dan zijn we op een goed moment gegaan
Jammer dat ik dit topic niet eerder had gevonden . Ik was op vakantie in El alrenal van 8 tot 22 augustus Ik zat in hotel aya. Het weer viel nog wel mee woensdag ochtend de 22ste regende het indd flink maar ons vlietuig had 4 uur vertraging dus heb het nog zien opklaren daar en de zon scheen volop, Dus de regen viel reuze mee de dagen erna scheen ook mee te vallen hoe het daar nu is weet ik niet.