Center-Parcs Fans ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Re: Center-Parcs Fans ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:55

_Astrid schreef:
ben in de herfstvakantie met mn ouders en een vriendin naar Port Zélande gegaan, mn vriendin en ik hebben het mega naar onze zin gehad daar... was jammer genoeg maar mid weekje...
heel mooi en groot zwembad daar, ook wel grappige bowlingbaan, was ook een soort disco iets, dat viel alleen tegen, was meer gewoon cafeetje, mensen dansde niet, maar was wel gezellig om heen te gaan, je zit daar ook niet zo ver van het strand Lachen

ik ben nu al 5x naar daar geweest, ben ik ook zeer over te spreken, mooi zwmebad, huisje, '' centrum '' waar alle dingen zijn

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:57

harlekijn schreef:
skipperfan schreef:
Mag Landal Greenparks ook? Schijnheilig

Want ben net een weekje terug van een weekend Vennebos, echt super Haha!

Wij gaan met de kers naar de lommerbergen,al eens iemand geweest.En hoe is het daar.
naar de lommerbergen ben ik geweest toen ik heel klein was, het enige wat ik me kan herinneren was het zwembad en die was wel goed

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:01

Nou wij zit met de kerst naar de lommerbergen geweest,park is op zich wel leuk,zwembad was oke.Maar ben ik die week 2 kilo kwijtgeraakt aan het lopen heuvel op heuvel af.Jammer vondt ik wel dat als de kinderen iets willde doen je overal voor moest betalen.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:46

Wij gaan 23 februari naar Meerdal en ben er nog nooit geweest. Het ziet er in ieder geval erg leuk uit dus ben benieuwd!!

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 10:47

Nou als je terug bent mag je vertellen hoe het was.Ben nu wel erg nieuwschierig.