Highschool in de V.S.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Re: Highschool in de V.S.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 15:22

Lijkt me echt tof met die feesten.

En tegen de tijd dat ik op reis ga dan heb ik zelf ook al wel wat centjes bij elkaar gespaard en ik kan op mijn 16e verjaardag kiezen tussen een scooter of het geld daarvoor. Ik ga dan dus ook voor het geld kiezen en het opzij zetten.

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:58

Zaterdag heb ik met iemand gepraat die naar Amerika zijn gegaan (was mijn beste vriend vroeger, we speelden altijd met elkaar Knipoog ) en dat was voor het eerst in 5 jaar weer. Haha! Hij zei dat hij het wel goed vond aan Amerikaanse scholen dat je echt helemaal zelf je vakken kan kiezen. Je kan trouwens ook Duits. Verward En hij vond dat het bij hem ook zo was als in van die films. Alleen hadden zij geen cheerleaders.

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:50

Ik heb er ook over na zitten te denken om een jaartje high school te gaan doen na mijn examen (over 1,5 jaar) ik ga met mijn ouders wat informatie opdoen enz over bepaalde organisaties. Weten jullie nog een bepaalde organisatie waar jullie goed over te spreken zijn?

Vaaagheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:09

Marjolein_ schreef:
Ik heb er ook over na zitten te denken om een jaartje high school te gaan doen na mijn examen (over 1,5 jaar) ik ga met mijn ouders wat informatie opdoen enz over bepaalde organisaties. Weten jullie nog een bepaalde organisatie waar jullie goed over te spreken zijn?

Ja Travel Active.. www.travelactive.nl (ze hebben btw ook een forum waar je over de Highschool kan praten, vragen kan stellen, etc. )