Ja klopt.

Wordt je ook 16; gooien ze de tent dicht!
Maar als het goed is gaat het weer open met een tijd.
Weet er niet echt veel van verder; ik woon er wel vlakbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jauk schreef:femskie schreef:Josefientje: Wat Japs zegt is helaas waar.. De manege is in november van eigenaar gewisseld. De functie van manege en rijstal voor badgasten staat momenteel op een heel erg laag pitje.. Deel van de paarden is verkocht of terug naar hun baasjes.
Natuurlijk is dat hoe het er op dit moment voor staat op de manege ( die nu overigens Manege Terschelling genoemd moet worden) en ik weet niet hoe of de nieuwe eigenaren de komende zomer tegemoet zien. Er is wel gezegd dat er de komende zomer ritten verzorgd zullen worden en zelfs een ponykamp maar het fijne weet ik er niet van.
Maar zoals het er nu voor staat worden er geen ritten gedaan en vind ik de paarden maar wat zielig er bij staan..En dat doet me wat omdat ik twee jaar met plezier de buitenritten op die manege heb gedaan met die paardjes..
O wat erg!
ik heb in 5 jaar dat ik daar rij elke buitenrit (per week 4x) op jauk gereden! Is hij nu ook verkocht?
Ik vind het echt jammer.. Ik heb nu al geen zin meer om naar Terschelling te gaan..:s
Dus ze geven ook geen buitenritten meer in de meivakantie?
Waarom is ie dan van eigennaar geruild?
aletje schreef:waar heb jij gereden??
loyalty schreef:ik ga in de meivakantie lekker al
femskie schreef:Josefientje: Wat Japs zegt is helaas waar.. De manege is in november van eigenaar gewisseld. De functie van manege en rijstal voor badgasten staat momenteel op een heel erg laag pitje.. Deel van de paarden is verkocht of terug naar hun baasjes.
Natuurlijk is dat hoe het er op dit moment voor staat op de manege ( die nu overigens Manege Terschelling genoemd moet worden) en ik weet niet hoe of de nieuwe eigenaren de komende zomer tegemoet zien. Er is wel gezegd dat er de komende zomer ritten verzorgd zullen worden en zelfs een ponykamp maar het fijne weet ik er niet van.
Maar zoals het er nu voor staat worden er geen ritten gedaan en vind ik de paarden maar wat zielig er bij staan..En dat doet me wat omdat ik twee jaar met plezier de buitenritten op die manege heb gedaan met die paardjes..
loyalty schreef:hier nog een terschelling fan![]()
als we in de zomer er komen zitten we meestal op staatsbos camping op west![]()
best zonde van manege de barage heb er ook aantal keer gereden:
eerste keer reed ik op Picalo weet niet of die iemand nog herkend??
en Jouk ook 1 keer en heb ook 2 keer meegedaan met die kerst pas de deux eerste keer reed ik op Silvester en eke op Sander, en 2de keer ging ik op ben effe ze naam kwijt ahah en eke zat op Sil,
@femskie: jou heb ik ook wel is gezien daar geloof ik maar weet ook niet meer zeker..